Jag vill komma dit.

Jag vill göra något stort. Något annorlunda. Jag vill inte leva det där "vanliga" livet. Jag vill prova på nya saker, resa, se mig omkring och träffa på nya människor. Hitta de där fina människorna som får en att vika sig av skratt, få krama om de som får en att gråta av glädje för att man är så tacksam att man har dem. Jag har träffat på ett par människor som jag samlat in i mitt hjärta som jag aldrig någonsin vill släppa. Jag vill bli ihåg kommen som den glada och snälla tjejen. För något bra vill jag att folk ska veta vem jag är. Jag vill göra skillnad i folks liv. Göra skillnad i den här världen. Jag vill ge så mycket kärlek till folk. Tala om för människor hur vackra de är. Hur bra du är! Jag vill klara av dröm efter dröm. Gå klart den här skolan och när jag gjort det vara så mycket mer fulllärd och gjort intryck på lärarna så de kan säga att jag är något att ha. Jag vill vara bra, jag försöker vara bra. Kunna älska mig själv och från ont allt jag går igenom och har gått igenom kunna öppna mig och säga: Här är jag och jag har klarat mig igenom allt detta. Utan mina vänner, skulle inte jag kunna skydda mig från allt och utan att vara så envis att jag finns kvar här en och kämpar på. Jag vill dela mina kunskaper och erfareheter så att ingen ska känna sig ensam. Alla har vi gått igenom ett mindre eller störe helvete. Jag har så länge jag kan minnas jobbat för att hjälpa andra och 1 juni 2012 fick en av mina största drömmar besanas. Att jag kunde flytta , att jag kunde skapa mig något eget. Jag behövde den räddningen. Nu behöver jag en sommar med äventyr och bara låta allt hända. Nästa år ska jag fara iväg och få hjälpa till på plats, hjälpa folk som behöver mig. Jag vill aldrig sluta resa och jag vill aldrig sluta hoppas på världen. Även om jag haft ett av de tuffaste åren hittils, kanske det tuffaste till och med så tänker jag inte lägga mig ner för att gråta och stanna kvar där. Kanske jag inte orkar med allt, kanske jag får priotera bort. Men jag ska gå vidare och med en spark slå till alla onda människor som gjort mig så illa. Jag hoppas de en dag kan vakna upp och ångrar sig så mycket, då jag är på väg till något större en vad de någosin kan bli. För jag vill verkligen göra något stort! Varje dag får ha sin påverkan och min historia får påmina mig om hur långt jag kommit. Framtiden är öppen för en helt ny värld av sagor och händelser som kan göra mitt liv till något stort.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

bra inlägg :)

2013-05-29 @ 21:09:50
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: snie.blogg.se

fint skrivit.
jag känner för en förändring!

2013-05-30 @ 08:48:49
URL: http://snie.blogg.se/
Postat av: Vivi

Vilket fint inlägg, jag hejjar på dig !! :)

Svar: tack:)
kristin samuelsson

2013-05-30 @ 19:47:46
URL: http://www.missvivis.se
Postat av: caroline

Verkligen fint :)

2013-05-30 @ 20:28:13
URL: http://celandine.blogg.se
Postat av: Annika

Du är utan tvekan en av de finaste människorna jag "träffat" på!

Svar: men åh du är ju för söt!! Så himla glad jag blir!
kristin samuelsson

2013-05-31 @ 11:10:24
URL: http://bringblingtoeverything.com
Postat av: matilda

Du är perfekt som du är! <3

Svar: Tack gumman men vill så mycket mer och vill utvecklas och göra något stort!
kristin samuelsson

2013-06-03 @ 19:24:55
URL: http://svartvitangels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0