Allt jag gav och allt jag fick tillbaka ♥

När jag var 15 år försvann min bästa killkompis ur mitt liv. Massor saker hände som jag inte  tänker gå in på. Men det jag fick höra var att han var död. Att han var borta. Nu i höstas la han till mig på facebook. Jag fattade inget, jag trodde allt var ett skämt att jag drömde. Men det visade sig att han levde och mådde bra. Att han nu är okej och att han är den där fina killen som  jag alltid vetat att han är, den duktiga och underbara killen som jag lärde känna sommaren 2005. För ett par veckor sen skrev han det här till mig och jag har fått tillåtelse att visa detta.
 
Ville bara berätta att du har betydt så jävla mycket för mig, det var delvis du som fick mig o sluta med droger o jag kommer alltid älska dig. Du har verkligen gjort så att jag är så som jag är i dag, du har lärt mig så mycket i livet o du har verkligen vart en av dom viktigaste människorna i mitt liv. Du betyder så jävla mycket för mig. Du har lärt mig att uppskatta livet o att se vilka som vekligen är ens vän om man ska dra det hårt så har du uppfostrat mig mer en min mamma o pappa och dig har jag alltid litat på. Jag kommer ihåg att jag tyckte det var så skönt att jag hade någon jag kunde lita på så det ända jag vill säga är TACK för att du är en ängel, en eldsjäl o en förbannat bra vän du kommer alltid finnas i mitt hjärta och jag kommer alltid älska dig.
 
Jag började gråta när jag läste detta. Det är det finaste någon skrivit till mig. Jag kan inte fatta att jag bara som 15åring påverkade en människa så mycket. Många frågar mig varför jag kämpar så mycket för andra men aldrig mig själv. Här har ni svaret. Har jag kunnat göra det här som 15åring så måste jag kunna göra något bra igen. Jag vill hjälpa människor, jag vill rädda liv. Det här är fick mig verklgen att bli lite starkare och känna att jag kan och ska fortsätta min kamp i att strida för männskligheten.Tack gubben, jag älskar dig och är så förbannat stolt över dig!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

åh, så fint.

2013-04-01 @ 20:56:51
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se
Postat av: liborius

men oj vilken chock det måste varit att han var vid liv:O

2013-04-01 @ 23:39:10
URL: http://glossfashion.com/liborius/
Postat av: Sarah

Vilken chock att han levde :O Men va kul att han adda dej på fb :)

2013-04-02 @ 01:53:42
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Nelly

Vilken chock det måste ha varit :O Men roligt att han lever och det var en väldigt fin text han skrev till dej :)

2013-04-02 @ 20:22:17
URL: http://justanothermortal.blogg.se/
Postat av: Annika

Så himla fint! Du ska krama om dig själv för det... det är du värd! Jag är faktiskt inte alls förvånad över att du har den inverkan på folk!

Svar: Så söt du är! Tack verkligen!
kristin samuelsson

2013-04-03 @ 10:08:00
URL: http://bringblingtoeverything.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0