Grattis Maria! :)

Idag fylller min barndomsvän Maria 20 år :) Vi har känt varandra sen i sexårs då vi gick på samma sexårs och gick i samma klass fram till trean, vi leket en hel del när vi var små men slutade att umgås på friden när vi började fyran och inte hamnade i samma klass men självklart pratade vi då och då. Men i trean på gymnasiet fick vi bättre kontakt.  Hade pratat lite då och då under hela tiden men inte umgåts på fritiden. Nu har vi inte sätts så mycket pågrund av att hon varit och jobbat i sälen men nu är hon hemma igen så hoppas vi kan hitta på något igen snart! :)

Maria :)



Jag va och bowlade i mars 09 med Maria och lite annat folk, på bilden är det Maria och lollo.



Vi tog bussen till Vadstenna för att gå på måndags klubben, va under studentveckan, så va folk överallt!



Tess och Maria! Hade förfest hos mig sen blev det bowling i oktober 09.



Hade bara några festbilder tyvär men det får duga, fina är det ialf :)

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: härligt, joda de e finfitn ;)

2010-05-10 @ 15:19:32
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Caroline

Nej :'( nu ska jag vila en stund till, en bra stund till, blev tvungen att kolla om startlistorna hade kommit än.. <3

2010-05-10 @ 15:21:00
URL: http://wgpstable.blogg.se/
Postat av: E M M A

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :)

hur mår du idag då?

2010-05-10 @ 15:21:12
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0