Sara Löfgren

Så fin låt och text. jag vet fortfarande inte hur man lägger in youtube klipp men ni kan ju kolla in länken http://www.youtube.com/watch?v=Yukkw5Ppx2k&feature=related
och lyssna. Texten ser ni ju här :)


Föresten så har jag och Jonas sju månader idag. Men vi ska hålla ihop länge till, hoppas jag :) Älskar dig Jonas <3

( Vet hur man länkar men något cp med min blogg så ni får kopiera och klistra in den själv tyvär =/ )


FÖR ALLTID

jag vaknar bredvid dig,
stryker håret från din kind
jag är så glad att du är min.
Du är så vacker när du sover,
du har nått som ingen annan har
du är så underbar.

O, jag ser i dina ögon
att du känner likadant

REF: jag vill dela mitt liv med dig
skapar värme innom mig
o vi ska våra varje dag
vi älskar varandra så
som ingen annan kan förstå
det är för alltid du o jag.

Det finns inga tvivel
har aldrig ångrat en sekund,
jag har älskat dig från första stund.
Jag vill att du ska känna trygghet
du kan vila här hos mig,
för jag ska aldrig släppa dig.

O, jag ser i dina ögon
att du känner likadant

REF: jag vill dela mitt liv med dig
du skapar värme innom mig
vi ska vårda varje dag
vi älskar varandra så
som ingen annan kan förstå
det är för alltid du och jag

O, jag ser i din ögon
att du känner likadant

REF: För jag vill dela mitt liv med dig
du skapar värme innom mig
O, vi ska vårda varje dag
vi älskar varandra så
som ingen annan kan förstå
det är för alltid du och jag

jag vaknar bredvid dig
stryker håret från din kind
jag är så glad att du är min




Kommentarer
Postat av: Anonym

hihih :P

men dom va fan asbra "skådisar" ju :D

Ses i helgen :D?

2009-09-10 @ 11:16:00
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej jag kan bara på fredag också =)

2009-09-10 @ 15:52:45
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0