Caroline Svensson flumkompis i alla lägen <3

Var ska man börja? Vi har gjort så mycket tillsammans och när jag kollar på bilderna hittar jag väldigt MÅNGA, svårt att bara välja ut några skulle behöva använda flera inlägg till att bara lägga ut bilder på oss men det blev "bara" ett par stycken ;) Men vi har spelat fotboll tilsammans, åkt på cuper, spelat innebandy där vi var lirarna och hade ett jävla spel tillsammans, vi har tältat på carros tomt en hel vecka, hoppat studsmatta, badat i poolen. Åkt och badat, haft filmkvällar, bjudit varandra på både köpe mat och hemlagad mat ( men jag ber inte om hjälp när jag lagar mat som hm den där carro! ) Sovit i stuga tillsammans, åkt till ullared, busat runt i lambohov tillsammans och med massa folk, sjungit, varit på stadskampen, blivit goda vänner både med idol marie och idol philip. Spelat spel, skrattat en himmla masser, haft turer på stan, hjälpt varandra och lyssnat, vi har funnits där för varandra. Jag ställde till och med upp för att trava med Carro och hennes häst, aaa jag är en bra VÄN! Jag brukar faktiskt tjock mig med henne och bjuda på det mumsiga ;) Vad har vi med gjort? Öh larvat oss, varit fnittriga små omogna vänner.. Aa det har vi ! Det finns så mycket vi har gjort och förut sågs vi väldigt ofta men inte nu tyvär.. Men det betyder inte att jag glömmer bort dig Carro, japp jag saknar dig och längtar efter att du ska ha tid med mig så va fan gör mig en tjänst för nu har jag gjort din kväll... Att vi ses snart! Så nu bara njuuuut av bilderna!


Vi har fjollat oss i camen nån gång under sommaren 04 ^^





Vi har varit ute och hittat på saker i lambohov i alla dessa tider, men bilden är från Juni 05.




Alltid när vi umgås skrattar vi massa och även här september 06.




Jag har sminkat Carro flera gånger och här är hon snygg nån gång under 06.



Vi åkte till Ullared och hade kul oktober 06.



Vi har haft massa myskvällar med prat,skratt,sång, film och haft mumsiga saker att äta här är vi på väg till affären Januari 07.





Vi har hjälpt varandra med saker och här hjälpte vi att göra iordning lokalen som min mamma skulle firas i när hon fyllde 50 Januari 07.








Vi har druckit upp Jucie hemma oss Carro ett antal gånger ^^



På sommrarna har vi hoppat på Carros studsmatta och badat i poolen, från 07.




Ibland kan det hända att vi "klär ut oss"  bilden är från Februari 08





När vi fyllt år kan vi fira varndra och här har vi nyss ätit kebab som Carro bjöd mig på då jag hade fyllt 17. Juli 07.




Men som alltid ska vi vara väldigt konstiga, våren 08.

.


Lite kärlek är aldrig fel, sommaren 07.





Carro har också förmågan att se ut som en vampyr ibland :0





Att bli kompisar med vakten och ljudkillen så man får gå förbi alla i kön så man hör allas suckar är jag bra på att fixa, en jävla tur för Carro att jag är hennes vän så att vi får bli VIP och att Carro får se Marie fälla en tår pågrund av att jag är så charmig, moha det va en dag det ska ni veta den 21 december 07.





Sista bilden jag har på oss  tillsammans då vi prova kläder vi tyckte var fula eller såg konstiga ut :D Mars 09.





Kommentarer
Postat av: Caroline

Naaaw, du är helt klart den bästa <3 Finner inga ord.



Det är så mycket just nu med skolan och att jag har problem med mina sjukdomar :( jag orkar helt enkelt inte och dem dagar jag är ledig har jag bara relaxat, stängt av mig från omvärlden för att ladda upp för att orka gå till skolan som trots allt är rätt så viktig. Men det ska bli ändring på det. Jag ska bli bättre och det SKA bli som förr eller iallafall liknande <3



Och vad konstigt det var att se mig "le" utan att tänderna är "fixade", haha!



<3

2009-11-18 @ 19:11:29
URL: http://bejustwhouare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0