Det måste sägas.

Jag längtar till lördag, vill träffa min Jonas men han ska ut och supa på fredag och jag har absolut inga pengar :( Så firar han på lördag han fyller ju på fredag förstår ni :D Jag får berätta om det sen vad det blir, man vet ju aldrig om killen tjuläser :0

Jag behöver någon som du, jag behöver någon att somna tryggt med. Du finna alltid inom mig och jag vill stanna kvar med dig. Du är min fina ängel som alltid gör mig glad och du vet att jag älskar dig <3


Matilda, Emil och Mattias ni är för jävla bra, vissa människor behöver man bara lite extra mycket och ni är precis dom.
Fast jag tycker ju om mina andra vänner väldigt mycket också, hoppas att ni vet det =) Jag är så glad för alla jag har och då menar jag er ALLA <3

Saknar min hund :/ Och önskar att familjen samuelsson i oxelösund kunde bo här istället, tycker ju om er alla massa fast att jag suger på att vissa mina riktiga känslor, men hoppas att ni vet det ändå :)

Kommentarer
Postat av: Sandra

nej det vet vi inte ;-)

men Tuva saknar dig kristin!

2009-03-19 @ 19:14:24
URL: http://monstermorsans.blogg.se/
Postat av: Anonym

YESBOX Steffi har la sagt de?:D 27:e ska vi fira mig och jossie ihop! Hos mig, kom runt Sju-tiden! Om du vill komma såklart :D ? Saknar dig! va ju 100 år sen <3

2009-03-20 @ 17:56:20
URL: http://sabbu.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja okej! Det blir förhoppningsvis: Du, Sofia, Jag, Hanna, Amanda, Malin, Steffi, Martina, Fija, Jossie (och jossies kompisar gabbi och sara tror jag), Sen kommer kanske även Milla och Julia :)

2009-03-20 @ 18:32:09
URL: http://sabbu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0