Stephanie Bunne!

Ja många av er känner säkert mina vän Steffi och Bull även som jag kallar henne för det är ju jag som är Bill och vi är stolta över att vara tröga ;) Idag har vi vart på ikano och kollat runt lite satt mest och snacka om kärleken, julen, nyårsplaner, andra festplaner, minnen från irland och lite allt möjligt och det var fint! Har inte sätt så mycket sen vi slutade skolan vilket är synd eftersom vi har så kul ihop och kokar ihop massa fina ideer;) Men tänkte bjuda på några bilder på oss, har ju såklart en hel del på oss tillsammans vi har ju så många fina minnen ihop ♥

Hemma oss mig november 05




November 06.




Maj 05.




Maj 07.




Festa hos Steffi, juni 07.




Förfest hos mig bara hon och jag, med prat och kareoke mycket fina stunder! Augusti 08.





Maj 07.




Förfest innan experiens, oktober 07.




Steffi har fått sminka mig några gånger innan fest här skulle vi fira mig Juli 07.




Förfest innan Ibiza party april 07.

.

Skolavslutning, Juni 08.




November 08 och det visas kärlek på krogen :)




Irlands resan som inte hade varit hälften så bra utan dig!




Ja de flesta är festbilder så nu kanske folk tror att det är de ända vi gör när vi umgås men så äre ju inte utan det bara blir så att man tar bilderna oftast då men om jag ska ta upp alla våra knäppa funderingar,samtal och påhitt så blir listan lång. Lägg bara på minnet att det är vi som är Bill och Bull!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja många minnen har vi allt :D och fler blir hoppas jag<3

2009-12-22 @ 10:38:07
URL: http://bunnee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0