Love story.

När jag redan låg ner bortglömd och skymd av allt mörker så kom du in i mitt liv, du bar upp mig och höll mig mot din famn. Jag visste att en ängel hade kommit för att hämta mig. En ängel som var beredd att lämna mig på en plats fylld av kärlek. Nu när jag vaknar varje morgonen så skinner alltid solen och brevid mig ligger denna ängel. Den ängel som ger mig nått att minnas, han som gett mig ett liv som jag nu kan andas i och där jag vågar släppa mina tunga ord. För det finns bättre dagar, det finns värre nätter. Men då det är för tungt då lutar jag mig mot min ängel och hör hans viskande ord. Du är min och jag är din.

Nu och Föralltid.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0