Det finns gränser!



Det här är inte snyggt, det är inte fint det är.... Ja hemskt! Hur kan man?  Ja det kan vara snyggt med piercingar men till en finns gräns själv har jag tre i öronen ( men alltid tänkt  ta mer men dock högst 3 till!) Sen en i näsan och tungan det tycker jag är helt okej. Men inte i hela ansiktet och ringar? :0 Det är ju inte ens fina percingar, det ser inte så fräscht ut så gissar på att det inte är så hälsosamt?!






Att man tatuerar sig tycker jag är upp till var och en jag vill men jag ändrar mig hela tiden om vad jag vill göra så vi får se om det blir av eller inte men detta? Att täcka över hela sin kropp med tatueringar! Man borde inte få göra så? Jag tycker det är läskigt att se människan! Hud och NATURLIGT är fint!
Och ja hm tänderna då?:/

Jag trodde först att det inte var en riktigt människa men jag hade fel.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0