Hjälp mig att förstå - ( Särskilt ni killar)

Idag var jag och träna på sporthallen och jag gillar verkligen inte det stället! Jo varför är frågan då förstås. Jo så här är det jag har tränat där några få gånger men de få gångerna jag tränat där så har jag inte kunnat koncenterat mig på träningen. Anledningen till det är att vart jag en vänt blicken så har en kille kollat på mig oftast är det två kompisar som glor ibland har de även kommit och satt sig på träningsgrejen brevid pratat sitt språk och sedan kollat med STOOORA ögon. Alltså VARFÖR?  Jag är osminkad, har uppatt hår, har fula tränings kläder som inte äns visar mycket av mina bröst om det är nu det de vill se och jag svettas extremt mycket och är röd i ansiktet så VARFÖR glor de? Inte är de för att man ser rolig ut för då hade de inte kollat in hela kroppen och dreglat som de ser ut som de gör :S Jag är inte snygg över huvud taget och SÄRSKILT INTE NÄR JAG TRÄNAR!  Jag vill träna ifred, kom igen och förklara för mig varför utläningar tänder på blonda svättiga tjejer?`Tacksam för en BRA då menar jag riktitigt bra förklaring :S

Kommentarer
Postat av: Martiiinaah

jag är nog de chris ;)

2009-08-13 @ 18:41:46
URL: http://martiiinaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0