Roliga frågor.

1.Om du fick välja att leva i en tv-serie, vilken skulle du välja att leva i då?
Åh vänner skulle ju vara så kul. Så mycket skratt, riktig vänskap och kärlek. Hänga med Joey alltså, stört skön ju!
 
Vad ville du bli när du var barn?
Jag har alltid haft en dröm, och det är att hjälpa folk. Redan som sexåring tjatta jag på min mamma att skaffa fadderbarn genom plan och skänkte mina kläder  och leksaker som jag inte använde längre till välgörenhet. Jag har gjort en rad av olika saker för att hjälpa de som har de svårt och mer kommer det bli. Min dröm står jag kvar vid!

 

3. Vilken  är din favorit doft?

Hav, bebisar, victoria secret parfymer och grillat!

 

 4.Om du var en stenbumling. var skulle du vilja ligga då?

Åh men måste jag välja ett ställe? Vill ju se mig omkring. Men en lastbil? Då får jag ju åka runt massor!

 

5.Du få veta att jorden kommer att gå under om ett par timmar, vad gör du?

Ehh, får panik. Blir stressad. Va fan samla alla nära och kära, boka flyg till något paradis land, samla ihop delfiner så att jag får bada med dem!

 

6.Vad tror du skulle var annorlunda i ditt liv om du vore det motsatta könet?

Jag kanske skulle förstå mig på hur visa idioter tänker? Fast nej. kanske inte. Föstår mig inte på tjejer alltid heller..  Men ja får ju ofta höra av mina killkompisar att jag inte är så tjejig. Så kanske skulle vara bög då?

 

7.Vilket är ditt favoritverktyg?

Verktyg? Jag använder bara min kropp som verktyg, har ju alla kroppsedelar på plats. Även om de är lite blåmärkta på visa ställen ;)

 

8.Vad gör du om 10 år?

Jag har ingen jävla aning. Jag har så mycket drömmar. Jag skulle kunna vara i vilket land som helst och antaligen jobba med människor. Jag vill inte ens veta :)

 

9.Vilken är din favorit låt att dansa til?

Jag dansar till det mesta, är ju skit kul. Så länge det inte är vals och tango, typ.

 

10.Kan du sy?

Neeej. Haha fick nästan ig på syslöjden i högstadiet, sitta still, pilla och fokusera på en sak är verkligen inte min grej!

 

11.Hur skulle du hantera om du vann typ 108 560 000 euro?

Men shit.. Finns det så mycket pengar äns? Nej men oj vad jag skulle resa, skänka,köpa vad jag ville för en gång skull. Skulle behöva låsa in pengar med så det blev sparat!

 

12.Vilket är ditt bästa recept och varför?

Jag lagar ju inte så mycket mat och bakar ännu mer sällan. Oftast slänger jag bara ihop något, utan att sen veta exakt vad jag hade i. Men min smörgåstårta är populär, men det receptet är hemligt!

 

13.Vad tycker du om köttkonsumtion?

Jag äter fisk och en del kött. Har alltid gjort och kommer inte att sluta. Men självklart tycker jag synd om djuren, men har inte läst mycket om det och vill inte heller.

 

14.Är du beroende av något?

Människor! Helvete vad det är tråkigt att vara själv!

 

15.Vilken musik triggar din nostalgiska sida och varför?

Hakuna mantata? För att det är min och Steffis låt, låten vi sjäng på i Irland när vi hade praktik där en månad och låten vi ofta sjunger på våra förfester!

 

16.Vad gör dig riktigt förbannad?

Lögner, krig, mobbning, personer som Jimmy åkesson, vänner som sviker när de hittat en partner...

 

17.Har du några husmortips?

Husmor? haha, men jo okej. Har ni testat bannanpankakor? Vill ni ha recept på det?

 

18.Finns det någon reklam som du tycker är riktigt bra?

Ica reklamerna ju! Så himla fint och bra gjort när Ica Jerry kom in i bilden!

 

20. Är du dig lik nu, som du var när du var barn?

Jo jag har nog mycket likheter kvar, fortarande envis, svårt att bestämma mig, och ta hand om andra. Det jag förlorat var väl all träning. Då jag hade bra kondition och var snabb när jag sprang orgientering.

 

 

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad intressant! En del lite för mig nya svar ocksa; som pa fragan om doft, bäbisar?! Det tyckte jag var fyndigt :)

2014-09-12 @ 07:52:36
URL: http://www.sugarrush.devote.se
Postat av: LIENE

sv: Har du sagt det till honom? att han måste själv komma på vad han vill.
Tack. Du skriver alltid så fina och uppmuntrande saker!

2014-09-12 @ 08:35:38
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: Jessica Högberg

Härliga frågor och svar=)

2014-09-12 @ 08:37:24
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Ida Lindborg ♡

bra svar!!

Sv: Tack så hemskt mycket! :D

2014-09-12 @ 10:19:09
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: Sara Ekman

kul lista :)

2014-09-12 @ 10:28:06
URL: http://aamaziing.se
Postat av: hanna

nej man lär äta både och :)
men två dagar låg kolhydrat, sen en dag hög sen 2 dagar låg sen 1 dag äta vad du vill, sen 2 dagar låg och sen 1 hög och sen ja fortsätter de så :)

2014-09-12 @ 11:43:50
URL: http://fitnessinspiration.se
Postat av: Erica

Haha, ICA-reklamerna var jag helt beroende av förut! :D

2014-09-12 @ 11:45:38
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: NICOLE

Kul att läsa =)

2014-09-12 @ 15:47:29
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Ida Lindborg ♡

åh så bra :D

SV: hihi ja :D

2014-09-14 @ 21:40:26
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0