Intervjuer och nya utmaningar.

I måndags var jag med Iza, vi hade filmmys och trevligt snack. I tisdags hade jag en dålig dag med högt blodsocker som gjorde mig sjukt trött, så det ända vettiga jag gjorde var att köra plankan i 5 min. Då min utmaning för den veckan var att köra 20 min plankan totalt. I onsdags var jag på barnvaktsträff där jag åt med familjen och fick lite mer info, ska småningom börja jobba hos dem någon kväll varannan vecka. Sen vart det en promenad på 3,5 km, plankan i 3 min och även jägaren i 75 sekunder, då jag även följde kesos utamning de hade på sin facebook sida. Så här ser den ut, gjorde deras första veckoutmaning för två veckor sen, innan jag blev sjuk.
 
I torsdags var jag på en intervju angånde ett fritidsledarjobb, sen vart det  en promenad på 3,5 km, mage och ryggövningar i 30 min plus mina två utmaningar. I fredags var jag med Iza på Harry Potter utställningen i Norrköping, ska försöka lägga ut bilder där ifrån snart. Var riktigt lyckat. Sen åt vi en god lunch. På kvällen åt jag middag med Beccy, Mats,Jossan och Madde. Sen körde vi snack, kaffe och korspelet sjuan.
 
Bjuder på en bild så länge ifrån Harry potter utställningen.
 
I lördags var jag och mamma i Brevik där man fick prova på höghöjds bana gratis. Jag är ju höjrädd och klumpig av mig, så skakade och svettades. Fick självklart blåmärken också ;) Men eftersom jag var osäker på om jag verkligen skulle klarade det, så är väl bilderna värt ett eget inlägg? Vi paddlade kanot också, i en liten insjö, så det kan ni få biler på nu :)

 
På kvällen tog jag en promenad på 4 km, körde plankan i 6 min, 20 upphopp och 20 situps. Sen hade jag en skype intervju med en familj ifrån Austalien, fick sjunga blinka lilla stjärna för deras yngsta son mitt i natten här liksom. Haha. Men gick vidare i deras process ialf, så min sångröst kan ju inte vara helt kass :)
I söndags var jag hos en ny familj som jag ska börja vara barnvakt åt :) Sen på kvällen var jag så trött efter alla intervjuer som varit under veckan och  nya intryk. Så körde 3 min plankan och 25 stycken rygglyft.
 
Avslutar inlägget med en bild på mig ifrån föra sommaren.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: THE REVOLT

Söt du ät!^^ bra träning och keso är gott!:D

Svar: jaha oj det var en hel del händelser :0 låter ju som att ni fegar ur elr börjar gilla dra varje gång ni är med varandra ett tag. tror dock inte det handlar om att ni gillar andra mer, utan snarare för fega att satsa? Kan det stämma? :0 känner ju varken dig elr honom, så dete bara en teori jag har. Vet ju inte om det stämmer. Men känns som det efter att jag läste det du skrev :0

2014-09-09 @ 01:59:54
URL: http://TheRevolt.blogg.se
Postat av: NICOLE

Åh, har du diabetes? :/
Rolig utmaning i alla fall, såna brukar jag också göra med plankan och squats :)

2014-09-09 @ 06:57:33
URL: http://nnnnicolee.blogg.se
Postat av: Anna

Häärlig mix tycker jag det later som, med saväl nytta som nöje =)

2014-09-09 @ 07:27:29
URL: http://www.sugarrush.devote.se
Postat av: bexollila

sv : skoja inte de är svin kallt i sverige ju :(

2014-09-09 @ 11:33:06
URL: http://nattstad.se/bexollila
Postat av: Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad roligt att paddla kanot.

Haha sjunga blinka lilla stjärna. Gud jag hade blivit nervös haha.

2014-09-09 @ 12:27:49
URL: http://sessie.se
Postat av: Sara Ekman

Hoppas intervjun gick bra :)

2014-09-09 @ 13:20:57
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: fashion

fina bilder :D

2014-09-09 @ 20:08:52
URL: http://nattstad.se/fashioninspiration
Postat av: Felicia

Vilken rolig liten utmaning och fiiin sista bild på dig!

SV: Det går superbra nnu de 2 första dagarna, har nu kommit in i räknandet av kolydrather och tackar gud för att det finns en app som räknar ut hur många enheter insulin de ska ha mha blodsockervärdet och kolhydraterna samt motion. Är riktigt kul, och man lär sig mkt, var på utbildningsdag idag, gick kanon!

puss

2014-09-09 @ 20:56:39
URL: http://fjaelkis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0