Dagarna som jag lever dem.

Förföra tisdagen vart det att ringa samtal och sen va med Rebecca. Förföra onsdagen vart det att ringa samtal och sen va med Beccy.
 
Jag och Beccy föra sommmaren i Sthlm.
 
 
Förföra torsdagen jobbade jag på LSS i Ekholmen 13-17 sen vart det tapas på sangria med Hanna, Steffi, Bine och Malin. Sen fortsatte vi vidare för att dricka och mina fina vänner var snälla och bjöd då jag inte hade pengar.
För fredagen var jag med Steffi och sen vart det jobb på sturefors fritidsgård 18-23.30.
Föra lördagen firade vi min systers kille Tobias och min pappa. Sen gick vi till min mormor,morfar,farfar och farmors grav. På kvällen hade jag och mamma filmkväll.
 
Syskonbarnen vill hjälpas åt att göra tårta.
 
Föra söndagen vart det att fixa med lite saker.
I måndags vart det att jobba i Linghem 9-15.30, sen hem för att fixa medl lite saker.
Föra tisdagen vart det att jobba på LSS i Ekholmen 13-17.  Efter det vart det hem till Rebecca. Hon gjorde en ombre på mig med ljusast där nere. Inte tagit bild och det är rätt svårt att få en bra bild. Då jag har så konstigt hår att jag inte får den vanliga utväxten, utan håret tappar färgen så att de alltid ser ut som jag har slingor, fast jag aldrig har det.
 
Bjuder på en charmig bild på mig och Rebecca istället.
 
I onsdags jobbade jag på LSS i Ekholmen 13-17 sen på kvällen var jag med Maria. Vi har inte träffats på över ett år då hon drog till Åre när jag  var i Karlskoga och sen jobbade hon utomlands och kom hem nu i November.
 
Jag, Carro och Maria våren 2012.
 
 
I torsdags jobbade jag i Malmslätt 9-13 sen på kvällen blev det skräckfilms kväll med Nina.
 
Jag och Nina ifrån Mars i år.
 
 
I fredags jobbade jag i Linghem 9-15.30 och sen blev det taco och idolmys hemma hos Ella och träffa hennes son som bara är en månad gammal!
I lördags var jag barnvakt 14-18 sen jobbade jag på malmslätts fritidsgård 18.30-00.30.
Idag har jag tagit en fika med Steffi.
 
Jag och Steffi i sommras.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

Fina :)

2014-11-10 @ 11:46:34
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Kajsa-Stina

Så fina ni är! Och du har inte haft många dagar till att ta det lugnt när jag ser på ditt schema hur mycket du jobbar. Kom ihåg bara att lyssna på kroppen och tillåta den att vila emellanåt :)<3

sv: Åh tack så hemskt mycket! Glad jag blir att du tycker det :)

Jag skulle absolut vilja åka på en sån resa om jag hade haft möjlighet och fått chansen till det. Vad var det du pluggade i Karlskoga? Hade din utbildning nånting med resan att göra till Gambia? :)

Så himla fint av dig att starta upp en organisation för dem drabbade i Gambia och att ni drog in 50 000 kr! Hatten av för er verkligen. Så duktiga är ni :D

2014-11-10 @ 13:30:46
URL: http://www.anorexinojag.blogg.se
Postat av: natalia

Du verkar haft det bra, fina bilder :D

2014-11-10 @ 16:44:10
URL: http://nattis98.bloggplatsen.se/
Postat av: Nelly

Så mycket du hinner med om dagarna! :) Och härliga bilder ^^

2014-11-10 @ 17:39:29
URL: http://justanothermortal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0