Veckor och Fjällvadring.

Inte skrivit på länge då jag varit iväg på vandring med skolan och även innan det har jag knappt suttit vid datorn. Har hänt mycket i mitt liv men vill inte dela med mig av allt här men en snabbresume om vad som hänt de senaste veckorna kan ni få!
 
Förföra måndagen blevdet skola, handla, tvätta och fira Johan som hade fyllt år. Förföra tisdagen blev det skola, powervalk på 3,5 km och att spela fotoll i en timme med grabbarna. Förföra onsdagen  vart det skola sen hade vi internatmöte om vad vi vill göra under den här terminen, sen vart det att fixa med lite saker och så vart det inneandy i 90 min. Förföra tordagen blev det skola, fixa med saker och sen film med folk. Förföra fredagen blev det skola, sen tacos hemma hos Martin och förest med Martin, Dennis, Jesper, Pelle och Tobbe. Sen blev det musikbaren med folk.
 
Tobbe hos Martin.
 
Föraföra lördagen blev det att slöa och sen hänga med Anders på kvällen. Föföra söndagen blev det att åka till Örebro för att köpa skolböcker av Abbe.
 
Föra måndagen vart det skola och tvätta. Föra tisdagen blev det skola ärenden och plugga. Föra onsdagen blev det skola, powervalk med sara på 7 km och fixa med saker. Föra torsdagen blev det skola, handla till sommarfjäll, spelkväll med skolan och innebandy i 60 min.
 
Jag och Elin tog ett lock och la i godis i istället för de små plastmuggarna de hade lagt fram, vi var ju ett gäng som skulle äta ;)
 
 
Föra fredagen blev det möte med den internationella klassen, ärenden och fest hos Daniel på kvällen. Föra lördagen blev det Marieberg med Shanta, Elin och Sara. Sen badade vi i sjön på kvällen och sen blev det myssnack med Sara. Föra söndagen blev det ärenden med Sara, tvätta och packa.
 
Det här fräna blåmärket fick jag när jag snublade till och ramlade in i Daniels dörr som gled upp och jag föll paladask på marken. Skrattade en del kan jag lova, så klantig som jag är!
 
 
I måndags bar det iväg till sommarfjäll klockan 8 på morgonen, 6 timmar med buss och första dagen gick vi bara 2-3 km. I tisdags gick vi runt 8-9 km och det är inte lätt att gå bland massor stenar, smala stigar och öppna fällt. I onsdags gick vi en mil. men det gick ändå bra. Jag låg lågt i mitt blodsocker de tre första dagarna så var tufft med hade laddat med bra mellamål att äta! I torsdags började jag må rätt dåligt och få högt blodsocker, istället vi gick väl en 6km och det var rätt tufft. Igår mådde jag nog som sämst vi gick runt 5km och folk fick tvinga mig att sätta mig ner då de såg hur trött jag var. När jag kom hem 8 på kvällen så hade jag 38 garaders feber men det krväs mer en så för att jag ska ge upp!
 
Min kära granne på internatet och killen som höll stämmningen i min vandringsgrupp. Anders som gillar att ta kort på sig själv med min mobil måste ju får vara med här såklart!
 
Det har varit en tuff resa med att sätta upp tält och laga mat så fort man kommer fram, kalla nätter, jobbiga backar att gå i men på vissa ställen var det så fint och man har fått lära sig en hel del och sätt att man klarar mer en vad man tror. Kommit vissa personer närmare, skrattat och ändå haft kul. Jag skulle inte göra om det men jag är ändå glad att jag gjort det!
 
 
Hade inte mobilen med mig så har inga kort ännu men det kommer så fort jag fått av andra som tog kort!
 
 

Kommentarer
Postat av: LifeofJohanna

Ja, den är fin den texten :)

2013-09-15 @ 14:14:51
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se
Postat av: Gubben

Verkar som du haft det "tuff" den senaste tiden, fast ändå roligt.

2013-09-15 @ 14:53:43
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: RockBarbie

Ja det är sjukt kul med boxning! :)

2013-09-15 @ 17:49:04
URL: http://www.nattstad.se/frida.christina
Postat av: Johanna - A dream as model ♥

det där godiset ser gott ut :)

2013-09-15 @ 18:11:50
URL: http://jonza.blogg.se
Postat av: Moa Kandelin

det verkar jobbigt men ändå roligt :D

2013-09-15 @ 20:29:02
URL: http://moakandelin.webblogg.se/
Postat av: Milina

Mums med godis!

2013-09-15 @ 23:01:11
URL: http://milina.blogg.se
Postat av: Filippa Wallin

sv: Tack så hemskt mycket! Det gjorde jag!! Tror inte att otursdagar tar så mycket på mig, då jag skadar mig så mycket i vanliga fall haha! Hoppas du får en fortsatt fin dag! Kramar!

2013-09-16 @ 10:05:04
URL: http://chippaz.blogg.se/
Postat av: Filippa Wallin

La märke till att du känner Anders, känner ju inte honom personligen, men jag vet ju vem han är! Lite småroligt, önskar dig en fortsatt fin dag, kramar!

Svar: Ja vi bor ju på samma internat här i karlskoga och går samma utbildning :) Fin kille det!
kristin samuelsson

2013-09-16 @ 10:08:38
URL: http://chippaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0