Mina dagar av liv.

Förföra lördagen vart det att vara med Karin, vi snackade och sjöng karaoke. Sen blev det middag hos Reby och sen utgång på det med lite annat folk. Förföra söndags vart det att vara med Karin och sen tvätta. Föra måndagen blev det skola, åka till mulhyttans skola för att ge info till lärarna då vi skulle ha en friluftsdag med deras elever och sen en fika hos min lärare Ewa. Föra tisdagen var det efter VM, en friidrottsdag för alla på skolan där jag var lagledare för lag Finland! Föra onsdagen var jag hemma ifrån skolan då jag gått med feber fram och tillbaka och hade huvudvärk. Men vart att ringa samtal, plugga, handla och sen spela inneandyi 60 min på kvällen då jag mådde bättre. Föra tordagen blev det skola,plugga, fixa med lite saker och så middag på skolan med prisutdelning från friluftsdagen. Efter det blev det  innebandy i 90 min.
 
Så här såg jag ut då.
 
Föra fredagen blev det skola, stan för lite ärenden och så hänga med Sara en sväng och så Anders på kvällen. Föra lördagen blev det kräftskiva hos Daniel och fest på det.
 
Då såg jag ut så här när jag gick runt i Daniels hatt.
 
Föra söndagen blev det att slöa och tvätta. I måndags blev det skola, handla till vårat cafe som min klass har här på skolan nu, plugga,  betala räkningar och fixa med lite annat. I tisdags vart det att vara med Karin efter skolan. I onsdags hade vi våran friluftsdag där jag var ledare för min grupp som hade förskoleklassen och årskurs 1. Vi var utklädda till cowboys och indianer. Där vi hade olika stationer. På kvällen vart det att spela innebandy i 90 min,
 
 
 I torsdags vart det skola, grilla med Johan. Gabriel, Micke, Gustav och Bobban,sen plugga efter det.
 
Vi gjorde krabbelurer, smorsh, och grillade korv.
 
I fredags vart det skola, fixa med praktik  och stipendim ansökan, sen middag och idol mys hemma hos Pelle. I lördags vart det att damma, damsuga, skura golvet och plocka iordning i rummet. Sen blev det kina buffe och bio i Örero med Abbe, Karin, Micke och Johan. Idag ha jag pluggat och tvättat. Ikväll blir det filmkväll med fina människor!

Kommentarer
Postat av: Johanna - A dream as model ♥

låter som en bra vecka :D

2013-09-29 @ 20:56:28
URL: http://jonza.blogg.se
Postat av: Annika

Hahahaha så himla kul du har haft det!

2013-09-30 @ 08:52:03
URL: http://bringblingtoeverything.com
Postat av: Amanda

Fina foton!

2013-09-30 @ 09:41:54
URL: http://karolinaerika.blogg.se
Postat av: Erica

Du har hunnit med mycket! :-)

2013-10-01 @ 00:24:48
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: RockBarbie

jag me! jag älskar typ all mat som kommer från havet! =)

2013-10-01 @ 15:21:28
URL: http://www.nattstad.se/frida.christina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0