Det är mycket nu.

Har inte skrivit på länge då jag inte haft orken, har hänt mycket i mitt liv helt enkelt. Jag berättar inte ens hälften om vad som händer i mitt liv här på bloggen men jag har den för min egen skull för att jag vill kunna se tillbaka på en del av mitt liv i ord och bilder. Därför skriver jag och sammanfattar kort lite om vad jag gjort de senaste veckorna, för att jag vill.
 
På höstlovet på onsdagen var jag på Leos lekland med Tuva och Leo. På kvällen åt jag ute med Jonny och kollade på hockeyn. 
 
 
 
torsdagen pluggade jag, fixade lite, va med Rebecca och sov hos Matilda. På fredagen var jag med Matilda och på kvällen blev det utgång med Beccy
 
 
På lördagen blev det babyshower/halloween fest hos Natta och Adde. Sen fortsatte jag vidare på annan fest och sen utgång. På söndagen packade jag och åkte tillbaka till Karlskoga.
 
 
 
Förföra måndagen vart det skola, plugga, träna och fixa lite. Förföra tisdagen blev det skola, studiebesök på Tegelbruket i Örebro och Ikea. Förföra onsdagen blev det skola, bowling med internaten och innebandy. Föföra torsdagen blev det skola, sen kom viccan på besök och karin för att hälsa på, så blev mys med dem.
 
 
Förföra fredagen blev det skola, vårdcentralen, lite fix och sen myskväll hos Becca med Karin och Viccan.
 
 
 
Förföra lördagen vart det föreläsning på skolan, stiftelsen på kvällen med Martin. Ida, Ida och Pelle. sSen utgång med folk ifrån skolan.
 
 
 
Förföra söndagen blev det att vara med Sara.
 
Föra måndagen blev det skola och sen till Karin och sova där. Föra tisdagen blev det ärenden, klippa mig och vara med Karin. Föra onsdagen va jag i skolan, umgicks med Karin och spelade innebandy. Föra torsdagen blev det skola, fika med Sonja, Mariia, Karin och Sandra. Sen blev det hem till Becca för att dricka vin och mysa
 
 
Föra fredagen blev det skola, vårdcentralen, se fotboll och idol med Ein, Gabriel och Karin. Sen spontan utgång med Theo, Sebbe och Felix. Drog till ett annat internat efter krogen och bakade kladdkaka fyra på morgonen.
 
 
Föra lördagen var jag med Karin, Sebbe, Richard och Gabriel sen drog jag och Pelle ut på ännu en spontan utgång.
 
 
Föra söndagen blev det att besöka kyrkan för att presentera våran hjälporginastion och vårat Gambia projekt, sen blev det att tvätta.
 
Våran tröja.
 
 I måndags var jag med Karin efter skolan, vart att hänga med Bobban och Kicken. I tisdags var jag och Sebbe på möte på Skranta fritidsgård då vi ihop med dem ska anordna en hiphop kväll för ungdomarna för att samla in pengar till förskole projektet i Gambia. Sen vart det att plugga, fixa lite och se fotbollen med Micke och Gabriel. I onsdags vart det skola, möte, cafekväll där de bjöds på amerikanska hamburgare och så innebandy efter det. I torsdags vart det skola, hämta loppis grejor till våran cafekväll vi ska ha, sätta ut affischer, göra ärenden, äta middag med Sara, fika med Karin, Bobban och Kicken. Sen plugga och spela innebandy. I fredags blev det skola, fixa priser till våra lotter som vi ska ha på cafekvällen, en fika med Reby, Elin och Maud. Sen idol med Karin och vidare till Sonja för snack och fika.
 
Sebbe och Richard som jag hänger med ibland.
 
Fint meddelande ifrån Karin.
 

Kommentarer
Postat av: Nelly

Det låter som trevliga dagar och vilka fina bilder ^^

2013-11-23 @ 23:43:32
URL: http://justanothermortal.blogg.se/
Postat av: Cajsa

oj oj oj vad du har haft saker för dig sötnos! ^^

2013-11-24 @ 12:15:14
URL: http://cjssong.se
Postat av: sanna♦

det ser ut som ni har haft jätteroligt^^

2013-11-25 @ 10:19:17
URL: http://nattstad.se/sannafredrika
Postat av: Milina Salihodzic

Härliga bilder!

2013-11-25 @ 15:30:47
URL: http://milina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0