För två veckor sen , föra veckan och nu i veckan.

För föra måndagen blev det skola, söka jobb, plugga och träna styrka och kondition i 30 min.
För föra tisdagen blev det skola och plugg. För föra onsdagen blev det skola, handla ,plugga och promenad på 7km. För föra torsdagen blev det skola, plugga, cafekväll med livemusik och hamburgare. Sen blev det innebandy i två timmar där vi var sjukt många och jag fick en boll på armen och en armbåge i ansiktet. Där jag på kinden forfarande har kvar blåmärket! För föra fredagen blev det skola, träna förbrännings pass i 50 min och bowling med Martin, Dennis, Pelle och Brolle. Föra lördagen blev det plugga, 5 km promenad, en sväng på stan och på kvällen fest hos Zeynab med utgång. Föra söndagen blev det plugga, tvätta och promenad på 5km.
 
Föra måndagen blev det skola och sen 40 min kondition och styrke träning. Föra tisdagen blev det skola, plugga och middag i Örebro med Viccan och Karin. Föra onsdagen blev det skola, plugga och köra ett förbrännande pass i 50 min. Föra torsdagen blev det skola, tvätta, söka jobb, handla, promenad på 7 km och träna koniditon och styrka i 40 min. I fredags blev det skola, fix, ans pass på 50 min och häng med Tusse.. I lördags blev det att åka till Pålsboda med Alex, Gustav och Becca. Sen vara med Gustav och hans vänner och se dra på fest. I söndags blev det att plugga och träna kondition och styrka i 40 min.
 
I måndags vart det skola, plugga, promenad på 5 km, stan en sväng och ett nytt pass med Jillian som heter six- Pack abs. Igår vart det skola, där våran klass höll i valborgs firandet och sen på kvällen blev det att dricka och grilla hemma hos Hanna med ett gäng från skolan. Idag har jag slöat, pluggat, umgåts med folk på internatet och tagit en promenad till affären för att handla.
 
Mitt blåmärke på armen efter en boll på inebandyn.
 
Det på armen har försvunnit nu men det på kinden är fortfarande kvar..

Kommentarer
Postat av: Natalie Salazar

AJ! det där måste ha gjort galet ont!

2013-05-02 @ 16:58:31
URL: http://natalies.se/
Postat av: Q.

OJ!!!

2013-05-04 @ 15:49:02
URL: http://ngo.webblogg.se
Postat av: Annika

Aj det där ser inte alls kul ut!

2013-05-05 @ 11:18:34
URL: http://bringblingtoeverything.com
Postat av: Vivi

Aj, innebandy är en farlig sport minsann :)

2013-05-05 @ 19:43:57
URL: http://www.missvivis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0