Veckan i ord och bilder.

Föra fredags vart det att ringa samtal och sen dra till Linköping där jag möte upp Carro. Vi gjorde ett besök på Arbis för att sin min killkompis spela men han hade precis spelat klart när jag kom, typiskt! Men Arbis är ju min gamla praktik plats så hälsade på folk där. :) Sen vart det att åka hem till mig där vi spontan drack lite och sen hem till Maria där vi fortsatte vidare till Harrys. Kvällen slutade inget bra då jag blev drogad.. Aldrig mått så dåligt i hela mitt liv och så tacksam att Carro hittade mig i tid. Annars vet man inte vad som hänt! (Bild från kvällen)
 
Föra lördags blev det hockey med Carro. Mådde illa och hade ont i huvudet till 21 på kvällen men envis som jag är drog jag ändå hem till Iza sen efter matchen där det blev film och mys. ( Jag och Carro ifrån fredagen)
 
 Föra söndagen låg jag och sov hela dagen. Mådde inte alls bra. Kroppen var slut! (  Gammal bild på min sötis <3)
 
I måndags vart det att vart det stan en sväng och sen middag med Jonny. Sen blev det tåget till Karlskoga. (Abdul, Mustafa och jag pryder omslaget på skolans katalog som ska skickas ut i Sverige. Skit dålig bild på mig som är tagen efter en lång skoldag, ofixad och trött)
 
I tisdags vart det skolan, ringa samtal om jobb och fältstudie vecka. Stor tvätta, lakan, handukar och kläder. En stor städning med att fixa iordning i alla lådor/skåp, damtorka, damsuga och torka golvet, Sen vart det att plugga och på kvällen blev det en liten mini turnering i innebandy. En lika, en förlust och en vinst för mitt lag.
( Jag efter innebandyn )
 
I onsdags vart det att fortsätta leta praktik plats, söka jobb, ta en powervalk med Gustav på 5 km plus 30 min intersiv träning med kondition och styrke övningar. ( Gustav i Hemavan)
 
I torsdags hittade jag äntligen min plats där jag ska ha min fältstudie vecka framöver! Sen vart taco kväll med våra internat faddrar och de på inernatet. Eter det blev det en promenad för att handla och sen plugg. Körde core på idrottet som fick blev dagens tränings pass. (Bild från kvällen )
 
I fredags vart det att träna efter skolan och sen kolla film med Karin, abdul och issy. ( på friluftsmetodiken gjorde vi bannan med choklad i och oboy till det)
 
I lördags blev det att hänga med issy och på kvällen filmmys.
 
Idag har jag pluggat, sökt jobb och tränat 40 min styrka och kondition. ( I tisdags fick vi tårta för att vår klass vunnit vinterfriluftsdagen med endast fem deltagare. Jag var heller inte med då jag hade feber. Smakade bara ena tårtan en liten bit. Inte god, men fin!)
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Bilden blev bra ju, coolt att den ska skickas ut över hela Sverige med. Kändis-Chris :D

Svar: Haha tack :) ja alla sökande och folkhögskolar i Sverige får den ju ialf.. Så ja lite kändis blir jag väl ;)
kristin samuelsson

2013-03-11 @ 08:22:10
URL: http://ninusminus.blogg.se
Postat av: liborius

härliga bilder:)

2013-03-11 @ 09:29:17
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: Sarah

Va läskigt att du blev drogad :O Hade du lämnat din drink nånstans lr blev du bjuden på nåt? :/

2013-03-11 @ 16:39:12
URL: http://CheerSarah.devote.se
Postat av: Vivi

Ush stackare, itne kul! Jag har också blivit drogad en gång, på en hemmafest. Det är tur man har bra vänner vid sådana tillfällen :(
Jäkla människor!
Kram !!

2013-03-11 @ 18:18:13
URL: http://www.missvivis.se
Postat av: Nelly

Det låter som en rolig och händelserik vecka :)

2013-03-11 @ 18:49:14
URL: http://justanothermortal.blogg.se/
Postat av: Annika

älskar den andra bilden!

2013-03-12 @ 12:19:04
URL: http://bringblingtoeverything.com
Postat av: william

tårtorna såg inte så äckliga ut;D

SV; samma här:D

2013-03-14 @ 13:54:43
URL: http://canonguy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0