Vänt på dygnet..

I tisdags var jag med Matilda. Vi tog en lunch i  trädgårsföreningen och pratade. Sen spelade vi äventyrsgolf. På kvällen blev det att se Sverige- Färöarna hos Thomas.
 
Äventyrsgolfbanan som byggdes föra året, så var premiär för mig att spela på denna.
 
I onsdags tränade jag ett förbrännande pass på 50 min och var tjejcaoch på Diva. Saknar att hänga där med alla fina människor men ska hänga med på deras läger och hjälpa till som kolloledare!
I torsdags var jag med Maria, vi hängde hos henne och tänkte handla till Bråvalla. Men vad tar man med till en festival där man inte kan ha frysvaror eller tillaga på plats?! Burkskinka ska jag ha med ialf!
 
Carro, jag och Maria på förfest i Mars.
 
I fredags cyklade jag på motionscykeln i 60 min och sen var det att åka hem till Natta för att hänga.
 
Thats my girl!
 
I lördags blev det en fika med Rebecca först. Sen vidare för att ta en öl, och efter det mer av det goda. Min bror var på besök så han och hans barndomskompis kom så drack med dem och sen lämnade alla mig men jag hittade mina killkompisar som jag dansade vidare med! I söndags vart det en seg dag, somnade vid 15 på eftermiddagen och vaknade vi 19:30 och kunde inte somna igen förens vid 9 på måndag morgon! Så i måndags sov jag till 15.. Sen kom Carro till mig, vi åt taco, pratade och fjatade oss som ni kommer att få se i en video senare!
 
Carro och jag på förfesten i Mars.
 
Idag somnade jag inte fören vid 6 imorse så vaknade vi 12 och somnade senare om igen vid 14 och gick upp vid 15:30. Helt fel! Så nu ikväll har jag träffat Beccy en stund och sen tränat på motionscykeln i 60 min.
 
Om jag inte kan sova inatt får jag dygna helt enkelt för imorgon har jag inte tid att sova på dagen så får bli så där övertrött igen och dricka mjölk med solbrillor på vid 2-tiden på natten!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Det är så sjukt jobbigt när man vänder på dygnet :(

2013-06-19 @ 12:46:52
URL: http://bringblingtoeverything.com
Postat av: northernstreetstyle.se

Glöm inte att checka in vår feta blogg ;)

2013-06-19 @ 18:54:57
URL: http://northernstreetstyle.se/
Postat av: Nelly

Så roligt med äventyrsgolf! :)

2013-06-20 @ 11:56:04
URL: http://justanothermortal.blogg.se/
Postat av: caroline

Vad skoj :D

2013-06-20 @ 15:41:44
URL: http://celandine.blogg.se
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

Hoppas du hittat till den rätta dygnsrythmen.. inte alltid kul att vända på dygnet..

2013-06-21 @ 00:08:28
URL: http://vanissajulclaude.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0