Sommarlov!

I måndags vart det skola, träffade en kvinna ifrån Gambia och pratade om min praktik jag ska ha där nästa vinter. Sen på kvällen hade vi middag på internatet. I tisdags vart det skola, en promenad, stan och middag med Viccan. Sen lite fix och plugg på kvällen. I onsdags vart det skola och sen städning på internatet med alla och så fick vi grillat. Sen blev det innebandy i 90 min. I torsdags var vi hos vår lärare Bengt för att grilla och umgås. Sen på kvällen hade vi tre rättersmiddag i skolan och show. Jag var med på scen med Becca, Bobban och Jennie och sjöng i refrängen på låten " I wish I was a punck rocker" Vi gjorde tydlgen succe och fck massor beröm av både lärare och elever. Sen vart det att fortsätta umgås med folk efter showen.
 
I fredags var det dags för skolavslutning, jag fick komma upp på scen för att ta emot ett stipendium till min resa till Gambia. Så sjukt tacksam!! Sen vart det att storstäda mitt rum på internatet och flytta ut alla grejor. Rätt jobbigt.. Sen vart det att åka till Becca och Alex där jag fick bo över natten så drog vi till Hanna och hade sista festen med nuvarande FL1 och FL2, sen drog vi till krogen. I lördags kom mamma och hämtade mig sen drog vi till Linköpings nya arean för att se  Sverige - Norge spela. ( damerna). Igår fixade jag i mitt rum, rensade ut lite grejor och flyttade på saker. Packade upp och försökte få ordning på allt. Nu känns mitt rum lite finare en vad de gjort på många år, även om det finns en del jag skulle vilja göra om. Sen kom Alexander hit så lekte med honom och senare på kvällen drog jag till stan för att ta en öl med Rebecca och för att sitta åh snacka!
 
Bilder ifrån våran middag på internatet.

Kommentarer
Postat av: Sara Ekman

skoj med stipendium :)

2013-06-03 @ 16:45:23
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Annika

Så himla fräckt att du ska till Gambia!

Svar: aa det ska bli så hätigt!
kristin samuelsson

2013-06-04 @ 11:38:07
URL: http://bringblingtoeverything.com
Postat av: Julclaude - Nudity is not a crime!

Så härliga bilder och maten såg jätte god ut! ^^
Åh vad skojigt med en resa till Gambia - ser fram emot bilder därifrån när du väl åker ner. ^^

2013-06-04 @ 11:44:52
URL: http://vanissajulclaude.devote.se
Postat av: Nelly

Men så roligt att du fick stipendium och ska till Gambia! :D

2013-06-04 @ 12:19:22
URL: http://justanothermortal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0