Kortfattat om den senaste månaden.

Har inte skrvit på et bra tag nu då jag inte haft orken riktigt, men jag vill försöka börja igen för jag tycker det är kul att dela med mig av tips, lägga ut bilder och skriva. Jag tycker själv om att kunna  gå tillbaka och läsa vad jag själv skrivit tidigare. Så jag gör en liten uppdate om vad som hänt en senaste månaden.
 
Vi har haft våran Cafe kväll i skolan där vi samlande in pengar til förskolebygget i Gambia. Vi hade över 200 besökare och fick ihop 15490 kr totalt under kvällen!
 
 
Rebecca var och hälsade på mig i Karlskoga. Vi festade, träffade nytt folk, var på efterfester och gick på julmarknad. Har varit på cafekväl där de hade julpyssel, spelat innebandy och varit i skolan till och från när jag orkat.
 
Åkte till Linköping en helg där jag träffade kompisar, festade och vart av med min mobil, bankort och idkort. Min vanliga tur. Skolan hade sitt årlliga vansim i simhallen, jag har sätt på Hobbit med ett gäng härliga människor, varit mycket med fina Karin och varit på hockey och samlat in pengar till förskolebygget. Där fick vi in 3175 kr under machen. Jag stod på isen under andra period pausen och pratade om vårat projekt.
 
Vi var på middag hos vår lärare Ewa, jag har vaccinerat mig till Gambia, varit på julfest på skolan och haft julavslutning.Försökt plugga på mina dinstanstuder, lite har inte orkat ta tag i det så mycket faktiskt. Åkt hem till Linköping där jag är nu.
 
I linköping har jag varit hos Steff på fest och julklappspel, träffat Rebecca och festat. Fikat med Iza, lunchat med Matilda, kört uppsittar kväll med Beccy. Firat jul här hemma, varit på mellandagsrea på ikano med Natta.Varit med Martin hos han farmor och farfar där vi varit i Hageby köpcentrum, vart på tropicariumet i kolmården oh festat. Jag har vart mer med Beccy och umgåts med Richard.  Det har under hela tiden hänt saker som jag inte tar upp i bloggen, för i bloggen vill jag försöka ha det mer positiva saker som jag kan gå tillbaka till för att se!
 
 

Kommentarer
Postat av: LIENE

Intressant med sådana här inlägg :)
Gott nytt år på dig!

2013-12-31 @ 17:02:16
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: Nelly

Vilken händelserik månad du har haft :) Och vilket bra och fint projekt med förskola i Gambia! :D

2014-01-01 @ 22:53:52
URL: http://justanothermortal.blogg.se/
Postat av: Annika

Grymt bra jobbat med insamlingen!!!!!!!!

2014-01-02 @ 07:51:45
URL: http://bringblingtoeverything.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0