Du är, var och kommer förmodligen alltid va ett dumt begär.

Föra torsdagen så var det skola och sen cafekväll, vi var dock bara ute för att kolla in vad alla hade gjort för staty/krans att ha utanför sitt internat. Sen vart det att åka till Zeynab med Sonja och hänga lite där. I fredags var vi lediga från skolan men hade en uppgift att göra så läste två kapitel ur en bok, skrev lite och tog en höst bild. Åkte in till stan för att göra lite ärenden och på kvällen blev det filmmys med Gustav, Mustafa och Abdul. I lördags vart det att ta det lungt och sen på kvällen blev det lite tjejkväll hos Zeynab. I söndags vart det storstädning då jag hade städvecka på interntat så vart att skura golvet, damtorka, plocka med lite saker och diska. Mustafa var så snäll att han damsög åt mig. Sen damsög, skurade golv, plockade med grejor och damade i mitt egna rum med. Vart att plugga också.
 
I måndags vart det skola och sen tog jag och Vickan en powervalk och så körde jag 30 min kondition och styrka. I tisdags hade vi tävling här på internaten att vi skulle ha en gren att tävla med så vi körde pingis, badminton och dragkramp mot de andra internaten. Vi vann;) Sen stannade jag kvar och körde lite innebandy! Igår var det skola, powervalk med Vickan, 20 mins zumba och lite häng med Mustafa. Idag har jag varit i skolan, kört ett cardio pass, kollat på skräckfilm med internaten och haft allsång i skolan med Mustafa. Vi två sjunger,dansar, pratar och skrattar hela tiden. Funkar så jäkla bra ihop, så jäkla bra kille det där!
 
 
Våran stockman som står utanför våran dörr och vaktar vårat internat Bergsmannen ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

jo men här verkar hösten redan blivit vinter.

2012-10-12 @ 07:42:13
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Liene

haha vad kreativt med en stockman:D Smart där.
Godmorgon! Vad gör du i helgen? Hoppas den blir bra.

2012-10-12 @ 08:30:10
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: Jessica Högberg

Gilla beskyddaren!!
Låter som ni har det ganska bra där på internatet=) Mycket du tränar! Avis;)
Fin helg önskar jag dej=)

2012-10-12 @ 08:59:47
URL: http://lchftrollet.blogg.se/
Postat av: Sara Ekman

Härligt när man klickar så! :)

2012-10-12 @ 13:44:53
URL: http://aamaziing.blogg.se/
Postat av: Vivi

Så roligt det är att läsa om din skola och hur bra du faktiskt verkar trivas :)
Kram

2012-10-15 @ 11:50:01
URL: http://www.missvivis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0