Men vi kör ju en lista då.

Vilka egenskaper önskar du dig att du besatt?: Jag skulle vilja vara smart, jag är faktiskt väldigt trög på riktigt, haha. Men sen skulle jag vilja kunna arrgumuntera mera och vara mer självsäker så det är egenskaper jag saknar hos mig själv.
 
Vilket är det bästa ordet som finns? Hej? Nej men seriöst, jag tycker att man alltid ska hälsa på folk. Ibland när jag säger hej till busschaufförer blir det jätte glada att man hälsar på dem!
 
Vilket språk är det vackraste du vet?: Jag tycker spanska är rätt sött.
 
Vart i hela världen skulle du vilja befinna dig nu?: Göteborg faktiskt, nu undrar ni säkert om jag är knäpp. Men det är jag och orsaken är fin;)
 
Vilket lösgodis är alltid med i din påse?: Saltlakrits!
 
När var det senast du skratta högt?: För någon timme sen hos Nazanin:)
 
När du blir kär vad faller du för?: Oblyghet, mogen, ärlighet, humor, social, lite små knäpp som jag, omtänksam, kärleksfull, vilja hitta på saker. Han ska le mycket. Leendet är det finaste som finns!
 
Vilken känsla  har du nu? Känner mig kärleksfull. Om inte klockan vore så mycket skulle jag ringa typ Carro och säga att jag älskar henne! För det gör jag ju carro!
 
Person du pratade med senast i telefon?  Pratade med min fina Cam tidigare ikväll.
 
Har du någon gång hånglat med någon i skogen?: Haha skogen var min grej sommaren 07;)
 
4 favorit program?: Chuck, Glee, Vänner och Veronica Mars.
 
Ler du ofta: Ja typ hela tiden.
 
Vart reste du sist?: Utomlands så var det Rom i sommras med mami.
 
Gråter du när du skadar dig?: Nej, jag brukar typ börja skratta faktiskt:P
 
Är du en glad person?: Tror ingen säger emot att jag inte är det?
 
Vem ringde du senast?: Mustafa :)
 
Är du bortskämd?: Jag är bortskämd med att ha så mycket vänner, en sån fin hund, härliga syskonbarn och en mamma som ställer upp så ja.
 
Brukar du komma i tid?: Mjaa är på gränsen att komma försent nästan jämt. Dåligt jag vet!
 

Kommentarer
Postat av: Annika

Hahahahha du är ju inte trög!

2012-11-13 @ 08:18:35
URL: http://bringblingtoeverything.com
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

alltid kul med listor så man lär känna nån mer :D

2012-11-13 @ 15:06:53
URL: http://adaras.se
Postat av: Johanna

Härlig lista! Sånt gillas! Jag är kass på göra listor :) Träffat någon ny? ;)

Nej håller med dig, det passar sig inte för en dejtingsida....de ska ju vara seriösa!! :)

2012-11-13 @ 22:17:17
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Nelly

Rolig lista - kul att få veta lite mer om dej ^^

2012-11-13 @ 23:07:50
URL: http://justanothermortal.blogg.se/
Postat av: Becka [fotoblogg]

Bra lista! :)
sv: Ja, verkligen! Underbart. <3

2012-11-13 @ 23:08:22
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Carro

Du är så fin vännen, älskar dig oxå!! <3

2012-11-14 @ 00:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0