Heaven sends and heaven takes.

I tisdags jobbade jag 7-14 sen vart det stan och käk med Ella och Devin. På kvällen körde ett jag latin aerobics pass  i en timme.

I onsdags skulle jag hälsa på ett föräldrarkooperativ för de ville se vem jag var. Var där i en timme innan de frågade om jag ville stanna kvar och jobba hos dem några timmar. De tyckte att jag gjorde ett så bra intryck och att det syndes att jag var duktig med barn! Glad blev jag då! Sen vart det att vara tjejcoach på kvällen.

I torsdags
jobbade jag 8:15.14:15 på föräldrar kooperativet sen var jag med Matilda på kvällen. Vart en promenad hem från stan på en 7km. Sen körde jag ett Yoga meltown pass med hon Jillian Michaels i 30 min och det var jobbigt!!

I fredags skulle jag jobbat 8-17 men vaknade upp med migrän och skulle till en ny förskola med så kände att jag helt enkelt inte skulle orka jobba. Sov och vilade nästan hela dagen. Mådde bättre på kvällen så då dansade jag en timme och så blev det att äta taco och kolla film med mamma.

I helgen har jag tagit hand om en sjuk pojkvän med feber, så planerna vi hade för helgen blev inställda. Åkte hem först nu ikväll eftersom jag ändå inte hade något jobb och Jonas fortfarande är sjuk. Cyklade på motionscyklen när jag kom hem, men fick sluta efter 30 min då det gjorde för ont i halsen och hostan satte igång:/


Bild på söta Matilda.

Kommentarer
Postat av: Johanna

låter som en bra vecka förutom migränen och sjukdomen i helgen



javisst är hon duktig :)

2012-03-05 @ 22:50:16
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Annika

Va roligt att dom är så nöjda med dig! Migrän är FRUKTANSVÄRT!!!!

2012-03-06 @ 08:14:53
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Postat av: LIENE

sv: Ja, himla gott!

2012-03-06 @ 08:39:38
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Felicia

Mycket av det bra en del dåligt!



puss

2012-03-06 @ 11:10:32
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0