Min julkalender med era önskeinlägg dag 20,21 och 22.

 Vart du ser dig själv om typ fem eller tio år? ( Dag 20 )
Den här frågan är alltid lika svår att besvara. Om fem år är jag 27 och om 10 år är jag 32. Jag hoppas att jag vid 27 års ålder hittat rätt arbetsplats för mig, att jag kommit en bit på vägen med att hjälpa folk. Vid 32 år ålder hoppas jag nog att jag hittat en stad och ett hem jag trivs i och att jag lever ihop med någon i ett stabilt förhållande. Ska jag ha barn bör jag väl ha skaffat det runt 26-30 års åldern. Även om jag är osäker i nu läget om jag verkligen kommer vilja bilda familj.
 
Berätta en riktigt udda sak som hänt när du har varit på semester! ( Dag 21)
Det här var med en svår fråga för jag vet inte om det hänt mig någon riktigt udda sak? Jag har missat flyg, gått lite vilse, blivit uppragad, festat natten lång, gjort utlykter, skadat mig, blivit rånad jaa men det är väl rätt vanliga händelser?.. En sak som hände när jag var i Spanien 05 när jag var hos mina vänner så blev jag ju jätte dålig på grund av diabetsen, jätte, jätte högt blodsocker hade jag. Så en ambulanshelikopter fick komma och där det tog hand om mig i tre timmar. Snyggaste killen som tog hand om mig med, satt och dog lite av lycka samtidigt som jag ville dö för att jag mådde så dåligt. Så ja det kanske var en liten udda grej? ;)
 
En bild på din klass ( dag 22)
På bilden saknas Bobban, Mariia och Sandra. Men Eva vår lärare är med och det är hon som är min mentor då alla har en viss lärare som de har mentorsamtal med och som man kan vända sig till vid extra stöd.

Kommentarer
Postat av: Nelly

Usch så obehagligt med semesterhändelserna! :(

2012-12-23 @ 00:43:33
URL: http://justanothermortal.blogg.se/
Postat av: Liene

Hej! Har varit frånvarande men är tillbaka nu och förklarar varför:)
Hoppas du haft det bra så länge jag varit borta. Kram<3

2012-12-23 @ 17:56:03
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: Erica

Oj, lät allvarligt med ambulanshelikoptern. Skönt att det blev bra och att killen var snygg iallafall... ;p

2012-12-23 @ 22:40:30
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: patriciac.blogg.se

God Jul!
Ha en riktigt fin julafton.
Kram

2012-12-24 @ 02:54:27
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0