Livet är ett äventyr.

I tisdags Vart det skola, hänga med folk och baka pepparkakor på kvällen med Karin och Rebecca :). I onsdags vart de att fixa med lite grejer efter skolan och städa i min garderob då allt bara var inslängt i en röra ;) I torsdags vart det att klippa sig efter skolan, hade inte klippt mig på ett halvår så fick klippa bort massssoooor! :/ Sen på kvällen var jag i badhuset med skolan, där spelades det musik, bjöds på frukter och var tävlingar! Vart att packa sen när jag kom hem med. I fredags efter skolan vart det att packa resten och fixa med saker. Sen tog jag och Cam tåget till Göteborg, blev 90 min försenat. Men vi hade kul, drack, sjöng, skrattade och pratade! När vi kommit fram skilljdes vi åt och jag och Markus drog till vandrarhemet.
 
I lördags kom cam och mötte upp mig så blev det att leta efter Nettonet med Cam, fick en sightseeing med bussarna vi åkte och promenaderna vi fick gå :) Sen blev det Nordstan för shopping. På kvällen blev det lisebergs julmarknad, lite fika och häng med Cam och Markus. I söndags blev det Nordstan innan vi tog tåget hem till Karlskoga. Ledsna båda två för att lämna Göteborg :/. När jag kom hem blev det att packa upp och umgås med Mustafa. Sen mådde jag skit så spydde, mitt blodsocker fuckar ut total och min kropp är ur balans, men jag håller humöret uppe ändå! I måndags blev det skola, häng med Vickan och en timmes promenad med henne. Så stor tvättade jag med, kläder, lakan och handukar!
 
Bilder från Göteborg, badhus kvällen, bakning av pepparkakor och en bild på mitt hår kommer!
 
Bild från sjön vid skolan.
 
 

Kommentarer
Postat av: Johannaday

fin! Kika gärna in hos mig och lämna ett spår också! :)

2012-12-11 @ 16:44:58
URL: http://www.johannaday.com
Postat av: Nelly

Tråkigt när man måste klippa bort mycket hår :C
Så mysigt med jul på Liseberg ^^

2012-12-11 @ 17:00:39
URL: http://justanothermortal.blogg.se/
Postat av: Johanna

oh härligt det gick bra! Låter bra och ta det lugnt, man behöver inte hasta in i något :)

2012-12-11 @ 20:01:15
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Erica

Jag har inte heller klippt mig på länge, så skulle nog behöva det jag med... ;p

2012-12-11 @ 21:54:05
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: Vivi

Låter som en mysig vecka, tråkigt med blodsockret bara, du får försöka ta hand om dig själv lite extra !
Sv. Jag har verkligen tur, utan honom hade jag inte klarat detta året tror jag :)
Kram

2012-12-12 @ 08:32:26
URL: http://www.missvivis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0