När man skrattar åt allt om hänt.

Fredagen blev en bra kväll! Jag och Maria började med att ta fel buss och yrade omkring lite innan vi hitta hem till Ella. Jag har inget lokalsinne jag vet! Ella fråga om vi redan var fulla när hon ringde, men det tror folk ofta om mig så;)Väl hemma hos Ella fixa vi oss lite, snacka och drack. Allt blev lite sent liksom men kul ändå! In till stan sen för att träffa kompisar och så. Vart en gratis utgång då jag vart bjuden av min gamla klasskompis som är bartender och sen av en annan gammal killkompis :) Va inne på Plaza, Harrys och Sliver. Massa jobbiga killar! Va väl ett par som man knuffade bort och gick ifrån. En kille kalla mig slyna för att jag sa att jag hade en bättre kväll utan han. Aj känsligt att bli dissad;) En annan försökte prata engelska med mig och jag bara skrattade och pratade på svenska innan han typ försökte pussa mig..:/. Han förstod tydligen inte orden no ,I have a boyfriend och good bye. Lustigt att de välljer bort att lyssna på visa ord;) Var inte hemma fören halv sex på morgonen. Jag och Maria fastnade liksom på stan med någon trevlig grabb! Men som sagt en bra kväll med fina människor,dans, garv, seriöst snack och oseriöst hängande!

Resten av helgen har spenderats med min grabb! Aa men nu ska jag packa då.. Jag ska liksom upp vid 3 i natt;)

Fina Ella.


Ella och Maria.


Jag.


Nina och hennes klasskompis



Nina och jag.


Den här bilden på mig är den sista som togs och jag kommer inte ihåg varför den togs, vart och när? Alla andra bilder kommer jag ihåg allt om. Jag borde tagit bilder på de andra med efter den här bilden för jag är inte sån som bara ta kort på mig! Sen inte passar på att ta kort på andra med.. Men jag hade knappt ätit något under dagen och innan jag stack iväg fick jag ta en imprem för hade visst 38 graders feber. Så kan finnas en anledning till att jag var lite snurig;)

Kommentarer
Postat av: Annika

Hahahaha killar kan vara så jobbiga!!!!!!!!!!!

2011-09-05 @ 08:43:37
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: beccis

hejhej! hoppas du får en bra start på den här veckan :)

2011-09-05 @ 10:52:24
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

sv: haha ja, jag med! :) Jag vill se den nya smurffilmen, haha

2011-09-05 @ 22:28:32
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0