Hemma från oturs resan.

Jag är hemma från Paris nu. Vad ska jag skriva om resan. Herregud liksom vilkem otur vi haft.. Hotelle vi bodde på låg brevid en bar där det var liv ända till en 5 på morgonen. Gick knappt att sova. Gatan brevid hade en gayklubb, strippklubb och sexshopp. Tryckt område liksom:P..

Vi åkte sån där hop on hop off buss och den va rätt dålig.. Eller grejen var att det tog världens tid att ta sig någon stanns och sen när man väl gått av någon stanns och sen skulle hoppa på igen så kunde man få vänta ett bra tag innan den kom eller vänta på att den bara skulle åka iväg till nästa ställe..Slösade mycket tid på att bara vänta och hitta till stället bussen skulle gå ifrån.

Paris var så rörigt tycker jag. Allt tog så lång tid och dyrt vart det med. Dessutom "lurade" hotelpersonalen oss. De sa att vi skulle vara vid flygbussen 05:45 imorse och ta tunnelbanan dit. Så var vid tunnelbanan vid 04:45...Grejen var att tunnelbannan öppnade inte fören 05:30 och väl vid flygbusarna stod det att vi inte behövde ta bussen fören 06:20.. Lite irrerande så där tidigt på morgonen att behöva vänta. Men var hemma vid en 15 idag i Linköping..

Dessutom snodde någon min plånbok!!! Idkort, bankort, pengar, och sjukkort... Jätte kuuuul. Har spärrat kortet och anmält men verkar inte som att jag får något tillbaka. Jag som inte har pengar nu när jag är arbestlös.. Jo men visst allt gick så bra i Paris..

Nej men har hunnit med att besöka bra plaster med. Bara det att jag är sur nu över sömnbristen och pengarna! Men bilder kommer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

- nej vad hemskt /;!

2011-09-09 @ 00:32:07
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Annika

Gud va tråkigt att du hade så dåliga erfarenheter av Paris! Vi ÄLSKADE hop on hop off bussarna ;)

Jättetrist!

2011-09-09 @ 10:13:53
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sv: Tack!



Kul med Paris! Tråkigt att det blev en "oturs-resa" :o

2011-09-09 @ 14:34:48
URL: http://liivahliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0