♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.

Jag vet inte hur jag ska klara av att välja! Jag har stunder i mitt liv som jag minns bättre en andra och som har lite mer betydelse såklart, så får väl berätta lite kort om om några. Jag har ju liksom levt i över 20 år hur fan kan man lyckas välja då? :0

  • När jag åkte till Öland och gick på Viktoria dagen för att få se Henke ta mot sitt pris. När det va slut på showen så skulle han gå ut och då sprang jag fram till stängslet och ropade på han. Han kollade åt mitt håll, log och vinkade. Jag höll på att svimma, skakade och va helt överlycklig. Samma sak när han gjorde mål mot ungern, då sprang han till den sidan jag satt på och gjorde målgest. Skulle ta bild men höll på att tappa kameran för att hela jag var ett lyckorus.
  • Första gången jag och Jonas kyssstes. Jag va så nöjd, låg i hans famn och hela jag log. Är så glad för alla mysiga stunder med han. Då han kramar o mig och säger att jag är så fin och att han älskar mig. När han smsar och frågar hur jag mår. Det är så fint!
  • Dagar, kvällar och nätter man haft med kompis. T. ex när jag och Carro alltid va förut, det blev alltid galet vi skrattar nästan jämt. Har underbara minnen med den tjejen. När jag och Nina sprang för livet för att vi  "snodde" ett par solglasögon av en idiot och alla andra sjuka grejor vi gjort. Karaoke och taco kvällar med Steffi. Festandet med tjej kompisarna. Ronjas 18 årsdag. Kroatien resan med Matilda och hela Bulgariens tokigheter med Irini. Värdens bästa fest natt i Bulgarien helt klart. Sommaren 2005 är fortfarande den sommaren som jag minns bäst så den är en favorit.
Skulle kunna skriva ännu mer men blir för långt inlägg så delar med mig av några favoritminnen hos mig som fortfarande uppskattas och betyder!

Lakanen va jätte konstiga i Bulgarien så Irini kunde ligga i dem :0 Sjukt underbart minne♥

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Låter trevligt:)

2011-01-03 @ 15:24:54
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Becca

sv: har prövat de där med psykolog men de är verkligen inte min grej!! :( men men life's not supose to be easy ;)



hur står det till med dej idag?

hoppas helgen har varit toppen!

2011-01-03 @ 15:29:56
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: liindblaads

nee de behöver man inte :)

ja va med hemma med min famij

2011-01-03 @ 21:00:31
URL: http://liindblaads.se
Postat av: zandra

vad ska du hitta på imorgon (eller idag)?

2011-01-03 @ 23:13:58
URL: http://zandrasplace.blogg.se/
Postat av: Matilda

Jag vet faktiskt inte alls vad jag vill ha :O

2011-01-03 @ 23:18:04
URL: http://svartvitangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0