Om vi förlorar varandra här i vimlet så minns att jag står bakom dig.

Ska väl köra en snabbresume på den senste veckan kanske? Mest för min egen skull då jag kan gå och titta tillbaka på vad jag gjort i mitt liv, så nu kör vi! ;) I Föra veckan fortsatte jag med min förkyldning, halsont,hosta och snorrighet. Så lite vila blev det de flesta dagarna. Sen har jag umgåts med Natta och Ella, varit på en shoppingtur i Ullared, jobbat på en ny privat förskola i Tallboda och varit i en 2a och på fritids. Fick följa med tvåorna på ett julspel, med dans, musik och berättelsen om jesus föddelse. Det var så bra! I helgen har jag vart med Jonas. Vi har myst, kollat film, varit i stan, spelat tv spel och sällskapspel. Snackat en massa och bakat pepparkakor, va nog en 10 år sen man gjorde det sist. Men nu köpte vi färdig deg och hemma har jag alltid bakat pepparkaksdeg, köpt är ju så äcklig! Men jag ska ju ändå inte äta dem så =)

Idag har jag jobbat i Ekängen 07:30-16. Sen blev det att åka till Berga för att kolla på en lägenhet. Den andra fick jag ju inte :/ Var fyra till som fick kolla på den och alla de hade högre poäng en mig..Nu är de två som har högre poäng en mig och båda de har sagt att de ska säga ja... Skit är det, hatar den här bostadsbristen. Liksom 90 st som ville ha den här lägenheten så får vara glad att jag var topp tre på poängen!! Träffade Rebecca med när vi skulle till lägenheten, fan om jag skulle få den lägenheten skulle vi bli grannar. Hur kul och sjukt som helst ju! Vart ikano en snabbis med för att kolla mobil för min funkar knappt.. Men jag fattar inte på mig mobiler så Jonas får hjälpa mig!


Bild från Gdansk.

Kommentarer
Postat av: Annika

Det är kul att ha bloggen att kika tillbaka på och minnas vad man gjorde!

2011-12-06 @ 09:36:12
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

jag har haft en italiensk pojkvän men det tog slut för ett och ett halvt år sedan :)

2011-12-06 @ 10:22:35
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: M*

- Lät som en mysig helg fina du men tråkigt att du inte fick lägenheten du ville ha /;! Hoppas du får en snart du underbara människa! Kram!

2011-12-06 @ 10:47:27
URL: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0