I can't stay very far, I can't stay much longer.

Idag har jag jobbat, vart på möte och simmat. Snart kommer Jonäs hit. Han är ledig imorgon efter att ha jobbat 11 dagar i sträck och hela föra veckan började han tidigare och slutade senare en vad han skulle. Så vi hann knapp pratat och snart inte sätts på två veckor. Så ska bli skönt att träffa honom:)

Ikväll blir det ialf bio med honom, sen drar vi nog till honom på fredag och kanske kommer tillbaka hit på söndag för att "fira" påsk.. Har gjort tidsinställda inlägg till er och svarar på kommentarer när jag har tid. :)


Kommentarer
Postat av: lejon

sv: ååh tack så mkt:d vad glad jag blir, är också väldigt nöjd med mina ögon måste jag säga :D

2011-04-07 @ 18:46:50
URL: http://simpleeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0