Minigolf och träning.

Nu har jag vart och spelat minigolf och efter det så tränade jag en timma. Körde crosstraining i 30 min sen styrka i 30 min, körde tre benmaskiner och två magmaskiner alla 3*25 så alltså 75 totalt. Så ni ser att jag kan va lite duktig ibland!

Innan det så körde jag alltså minigolf. Vi hade tänkt spela vid ett ställe som ligger typ 2km utanför stan men eftersom jag och tre till tyckte att vi kunde spela i stan istället så blev det så. Ingen av oss hade spelar där tidigare heller så :) Det ligger precis utanför där jag tränar med så perfekt! vi var sju styckna som spelade och jag vann! ;) Fick 71 slag och den som kom tvåa 77! Den som kom sist tror jag fick 86? Men ALLA var vi duktiga :) Hade ialf jätte kul och tack så mycket för att jag vart bjuden på minigolfen och även på glassen, fick en 88 att mumsa på faktiskt :) Tur för mig att jag känner så fina människor ♥

Solen sken tyvär inte hela tiden men va ganska skönt ändå :)



Bilderna är tagna med min mobil den har 8.1 megapixlar.



Dom hade namn på bannerna, tror jag aldrig sätt det på andra ställen förut?



Den här bilden tyckte jag blev fin :)




Hoppas ni andra haft en fin dag! :) Nu ska jag svara på kommenatarer! (:



Kommentarer
Postat av: Emilia

Du blev vinnaren av tävlingen på min blogg! Du kan skicka ett mail till mig så vi kan bestämma hur du vill ha din design! ;dd Grattis föresten! :)

2010-05-11 @ 21:56:33
URL: http://mimmilia.blogg.se/
Postat av: emelie

visst är det? det är nog blad det godaste man kan baka! :D

2010-05-11 @ 22:00:22
URL: http://emelieastemoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0