Still here.

Jag har kommit på är att det är bättre att jag lägger in Kina bilderna lite då och då för att jag ska slippa lägga in alla på samma gång och att ni ska få ett så långt inlägg :)



Det finns en massa olika såna här rött innebär lycka för människor i Kina och sen sitter de små knutar på dem som står för harmoni som är = med lycka och välmående. Den här står även för kärlek också. Fanns de som stod för tur i framgång och pengar. Ett långt liv, lycka inom sport och inom andra kategorier :)


Den köpte jag till mig själv för att jag vill fortsätta att ha tur i kärlek och den va söt! ;)





Den här fick min praktik plats bara för de är så sjukt snälla där!






Har varit där idag, var trevligt som vanligt skulle åkt till Matilda efter men jag hade huvudvärk och var trött sov jätte dåligt i natt :/ Så vart hem och sova sen tvinga jag mig att träna en 50 min nu ikväll med och igår efter jag och Sofia vart på stan så träna vi på gymmet i 80 min :) Jag köpte föresten två leggins igår ett lite smått skin liggnade men ändå inte svarta och ett till par med gulddrakedja. Alla vet väl hur sånt ser ut så orkar inte lägga in ett kort på det ^^ Sen vart det  foundation och ett par örhängen och så bjöd jag Sofia på mat. Trevligt hade jag, Sofia är en bra vän :) ♥


Nu måste jag ta mig i kragen och duscha sen sova, klockan är alldelses för mycket! Praktik imorgon och efter det träna förmodar jag sen lutar det väl åt att åka till Motala senare till kvällen :)

Kommentarer
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Taack :D:D

Jadå. då är det finfint ;D själv?

2010-03-11 @ 23:52:33
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: Marcus Å

Brukar du vara i Norrköping nått då? Det där med inlägget var inte allt för seriöst faktiskt...

2010-03-12 @ 21:27:07
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0