Söndag igen

Så va det söndag igen, tråkigt men sant! Igår blev det kalas med lite av Jonas släkt för min Jonas fyllde ju 20 år! Grattis älskling ♥ Är fortfarande kvar hos han, ska hem till kvällen. Hans morbror med familj kommer vid ett så därför håller Jonas på att baka tårta nu medens jag sitter här ^^

Tyckte den här listan var bra som jag hittade på min kompis Emmas blogg! :)


vägen till kvinnans hjärta
+ vara välrakad eller ha ett välvårdat skägg
+ våga ta första steget
+ kunna ordna en lördag
+ betala första gången på bio men inte sedan
+ inte lukta armsvett
+ inte dricka
+ röka pipa
+ inte ha fett i håret
+ inte lukta som en kvinna
+ vara humorist
+ ha en egen uppfattning
+ intresserad av hobbies
+ lugn och trygg
+ artig utan överdrifter
+ kunna dansa, gärna också gammalt
+ vara äldre än flickan
+ längre
+ punktlig
+ pålitlig
+ en aning huslig
+ inte skryta med tidigare erövringar
+ måttligt svartsjuk
+ inte titta för mycket på andra när vi är ute
+ kunna förlåta
+ tycka om en solbelyst tall
+ inte ta sig själv för mycket på allvar
+ vara kamrat
+ måste undvika långa samtal med andra som vi möter på gatan
+ kunna vara ensam med mig, och med sig själv
+ låta mig få känna att jag är kvinna
+ vara försiktig men inte blyg
+ manlig, vilket väl är ungefär detsamma som allt det andra.



Jag tycker I stort sätt alla stämmer in på Jonas väldigt bra! Vilken bra kille jag har =)

Kommentarer
Postat av: Elvira Eriksson

Svar: åh va kul! Jag älskar att sjunga:)

2010-03-21 @ 12:13:42
URL: http://elviraes.blogg.se/
Postat av: Lexie

bra lista! :p

2010-03-21 @ 14:50:33
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/
Postat av: Maria

vi träffades på krogen när jag var här på semester =)

2010-03-21 @ 17:10:18
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hälsa och gratta i efterskott från oss!

2010-03-24 @ 19:30:15
URL: http://monstermorsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0