Inte som du inte som nu.

Jag har inte lagt in några bilder från Kina fortfarande någon stanns men har inte suttit vid datorn särskilt mycket och jag vet inte när de kommer heller. I måndags va jag med Rebecca hela dagen och jag somna redan vid 9 på kvällen. Jag har varit i enormt trött de senaste dagarna, i söndags somna jag med vid 9. Igår träna jag ialf, känns i ryggen idag för simma i 90 minuter sen gjorde jag annat på dagen men det vill jag inte berätta om här. Inte förens jag vet själv vad svaret  blir... Somna igår vid halv elva. Skönt att somna tidigt för en gång skull! Har kommit upp de senaste dagarna mellan halv åtta och halv nio! Kina kanske fick mig att ändra på mina sena kvällar eller så är det nu för att jag varken mått eller mår bra nu fysiskt eller psyiskt. Motgångarna gillar mig helt enkelt men vinden vänder väl nån gång till bättre dagar får vi hoppas. Jag ger inte upp ännu! =)

Jag har ju som sagt ialf fått världens tur i kärlek, ja min Jonas <3 Att han orkar med mig fast att jag har mer uselt humör nu en vad jag  brukar ha är helt otroligt. Har så mycket jag kan tacka han för ♥

Föresten kom jag på att vi har 13 månader idag! Kom inte på det förens nu, jag som alltid annars brukar tänka på det ganska mycket dagarna innan. Men bli väl så efter en viss tid? Glad är jag ialf för att det är vi :)


Wow en bild från Kina ialf ;)




Nu ska jag fixa mig och sen dra iväg på ännu en hemlig grej. Höhö vad jag är hemlig av mig då;) Sen blir det att möta upp Sofia i stan. Får se om hon hittar något fint hon vill ha av mig annars bjuder jag henne på middag. Hon fyllde ju 20 den 26 februari. Men då va jag ju redan i Kina så kunde inte fira henne tyvär, men det hindrar inte mig från att köpa present nu i efterhand ;) Sen ska vi träna på kvällen med, behöver man om man är en tjockis som jag:P

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Jag har bara gjort det vanliga. Men ikväll ska jag över till din stad, för visst bor du i Linköping?

2010-03-10 @ 12:47:00
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Mollymus - bloggar från Uppsala

Hoppas du får en jättehärlig onsdag!

Många kramar från mig ^^,

2010-03-10 @ 15:29:50
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0