Hemma!

Klockan är snart kvar i två på natten :0 Borde sova men ville svara på mina kommentarer först innan jag gick och la mig. Kom hem vid ett! Tog bussen från Helbin vid 11 sen gick vi in till stan för att hämta Sofias cykel följde med Nazanin hem så hon skulle slippa gå själv. Sen tog jag och Sofia en promenad hem är väl en 8 km? Så känns bra har gått massa. Innan det med eftersom vi gick lite vilse när vi skulle hem till Helbin (A) Eller egentligen va det så att när Nazanin fråga vilken busshålplats vi skulle av på så råka hon säga sin gatans namn istället så när vi närmade oss sista hållplatsen så förstod jag att det måste blivit fel så vi fick gå lite omväg, men kom ju fram till slut. Blev bjuden på kurdisk mat. Kurdisk och Iransk mat är faktiskt det godaste jag ätit! Varför kan de inte ha såna resturanger i stan?:0 Sen kollade vi på två filmer och pratade en hel del. Men vad de handlade om och ifal de va bra kan jag berätta om imorgon för nu måste jag sova. Är en lång dag imorgon. Hela veckan är verkligen fullbokad med saker, men det är kul det med! :)

Jag i silvrig kläning och Sofia i det rosa linnet. Från lucia 08, hemma på förfest hos Martina :) Så blond som jag är på bilden är jag alltså egentligen!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ja eller hur! Jag blev superglad :D

2010-03-31 @ 07:53:06
URL: http://issafashion.blogg.se/
Postat av: mmautildah

awh ;/

det är verkligen hemskt när ens älskade husdjur dör.

2010-03-31 @ 10:27:55
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0