Full fart.

Full fart är det varje dag den här veckan, känns nästan lite mycket! Nu har jag ialf tränat och ska åka in till stan för att ta en fika med Ronja och Emma, men jag fikar nog inte, men prata kan jag ju;) Vi två gick i samma klass i högstadiet. Va ett litet gäng som hitta på massa roligt. Men de andra tre kunde tyvär inte komma. Har inte träffat Emma sen i oktober? Och Ronja sen föra hösten? För länge sen alltså. Men så är det väl när man är en upptagen kvinna:P Ikväll ska jag hem till Ella. Inte träffat henne sen i sommras för att hon bott i Landskrona ett tag. Men nu har hon flyttat tillbaka igen!:)


Ronja och Emma. Emma fyllde 15!




Klassresan i slutet av nian 06. Jag och Ronja.



Kalas go Emma igen 07 då hon fyllde 17!



Kalas hos Ronja 08 då hon fyllde 18!






Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2010-04-01 @ 09:32:26
Postat av: Ronja

HAHAHAA: första bilden! Herregud säger jag bara. HAHAHAHAHA

2010-04-04 @ 00:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0