Första dagen i Kina

Efter vi gått igenom alla särkerhets kontroller så va det dags för att åka tåg också för att komma till väskorna. Ja flygplatsen var enorm! Som bilden visar så är det där dörrarn som öppnas när tåget kommer.




Mitt visum som jag fick visa upp lite snällt ^^




Maten vi fick efter vi åkt iväg från flygplatsen en skaplig bit. Va en massa vitameser som satt där och skålade och förde ett liv för sig. Vi började då med vårat skål och de bara kolla på oss ;)




De där va inte de högsta husen i Bejing!




Fick gå i lite små och gamla gränder efter maten.





En butik.




Den här butiken säljer liknande krukor men ser inte lika fint ut va?




Så sjukt fint på många ställen!




Att man kunde göra sånt för i tiden!




Elledning




Vårt hotelrum, syns det att två ungdomar bode där? :)



Hallen




Våran utsikt, inte så fin men jag gillade inte hotelet så mycker heller så.




Bilder från de andra dagarna kommer. Jag vet att jag är jätte dålig på att lägga upp bilder från när jag varit ute och rest men har ialf lagt upp några till en början:)

Kommentarer
Postat av: E M A

okej :D samma här haha:D

2010-03-23 @ 16:36:52
URL: http://whatabeautifulworld.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Sv: Ja men eller hur :)



Åh jag vill också till Kina!

2010-03-23 @ 16:40:51
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

vi har varit tillsammans i snart två år =)

2010-03-23 @ 17:13:42
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0