Do you no?

Här sitter jag seg som ett ass, kom inte hem förens halv tolv igår så då orka jag ju inte träna :P Lat och fett jag vet! :( Men fick ialf skjuts hem av Jonas. Jag hatar bokstavligen talat att åka buss och han gillar inte att jag åker sent men båda har vi våra förklaraingar till det eftersom Linköping är Linköping och ja han bor i Motala men jag måste vänta på bussen i resecentrum i Linköping efter jag åkt med Motala bussen , flytta aldrig till lambohov. Inget bra ställe över huvudtaget! Men, men jag borde träna idag men tror Jonas smittat mig för börjar bli snorrig men jag ska försöka orka något. Kanske man kan gå ut och springa idag? Annars ska jag nog träffa Rebecca ikväll om jag mår bättre, är inte så pigg som sagt.


Ska försöka äta lite lunch nu inget hungrig men man måste äta när man har diabetes tyvär!




Flygplans maten som vi fick på vägen till Kina. Det va faktiskt gott :)

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

När har du tid att komma över då? :)

2010-03-16 @ 15:07:32
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0