Ännu mer bilder från kina.

De här va folket vi reste med. Ingen i min och Jonas ålder. Men gjorde inget för ALLA va jätte snäll och roliga. vi skrattade MYCKET ihop :)



Agnes va ett geni på att pruta ner saker =) Henns pappa Christer på bild med :)



Dem här kom en dag efter oss men fick hoppa in i gruppen ändå för att de skulle slippa ha en till svensk talande guide, lite svårt att få tag i svensk talande guider och vi va ändå en sån liten grupp ^^



Våran häftiga och otroligt duktiga busschauförr! Inte lätt att köra i Kina inte!



Alla de här bilderna är från sista dagen vi var där. Så här har vi Kinas flygplats.





Väldigt fint för att vara en flygplats tycker jag :)



Jag och killen lite trötta och ej ordning gjorda direkt ^^




Jag och min underbara jacka som jag köpte i Kina för 3000. Här kostar den mellan 6000 - 9000 och ja den är äkta! För är köpt i en affär och inte på en marknad och i affärer har de inte kopior. Plus att vår guide sa att det va ett riktigt bra köp :)




Nu måste jag sova. Är jätte trött och har varit det ett tag men suttit och fixat med massa så tiden har bara runnit iväg. Får se om jag skriver imorgonbitti innan jag drar iväg. Annasr blir det till ganska sent på kvällen jag skriver. Så ni vet liksom :)

Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: jaha hehe okej, joo vi gick ju i samma klass o sådär :D du känner henne med eller? =)

2010-06-09 @ 23:45:52
URL: http://rossannaaa.blogg.se/
Postat av: Annika M Sriwanna

funny pics :) hur var det i kina?

2010-06-10 @ 20:33:05
URL: http://sriwanna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0