Som en vind i ditt hår.

Igår var Carro här, vi skulle kolla på låtar till hennes bros bröllop för jag ska jobba på det och även fått förfrågan om jag kunde ställa upp och sjunga så jag sa ja. Borde inte säga ja för jag kan inte sjunga men en kul grej. Vi kolllade inte så jätte mycket på låtar egentligen utan bestämde oss ganska snabbt för vilka vi skulle prova. Igentligen passar inga min röst, men för Carros skull får jag träna helt enkelt. Men det var en låt som Carro blev förälskad i och den är fin! Hon tjatta flera gånger om och undra varför hon inte hört den tidigare :P


Hitta bara tyvär den här på youtube men ni behöver ju inte kolla bara lyssna ;)







Föresten tränade jag sen i onsdags vid halv tolv på natten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0