Jag har huvudvärk och orkar inget göra!

Frågor om din pojkvän!

1. Du är tillsammans med? Jonas Holm

2. Och varför det? För att han är en sån jädrans bra kille och jag älskar han!

3. Har han fått något smeknamn av dig? Nae inte direkt, kanske borde komma på något? ;)

4. När blev ni tillsammans? 10 februari 2009.

5. Hur träffades ni? Genom internet och ett skämt ledde till att vi sågs!

6. Kände ni varandra innan ni blev ihop? Inte så jätte bra.

7. Hur gammal är han? 19, snart 20.

8. Har du slagit honom? Ja men bara på skoj!

9. Har du roligt med honom? Ja så pass roligt att jag garvar ;)

10. Skulle du kunna bo med honom? Ja det tror jag!

11. Beskriv honom med tre ord? Omtänksam, underbar, uppmuntrande <3

12. Hur länge tror du att ni kommer vara tillsammans? Så som jag känner nu vill jag aldrig förlora han!

13. Får han dig att skratta? Ja i stora mängder!

14. Säg ETT ord för vad du känner för honom? Det går inte att beskiva fullt ut!

15. Vad för slags filmer ser ni ihop? Mest action och komedi, men sen det mesta som finns.

16. Får du fjärilar i magen när du ser han? Hela jag ler varje gång vi ses igen!

17. Vad är det finaste du fått av honom? Kärleken han ger mig <3

18. Har ni samma humor? Ja rätt så lik.

19. Planerar ni framtiden ihop? Vi har väl pratat lite om den men tar det lugnt med den inget allvarligt än på ett tag!

20. Skulle han bli en bra pappa? Han skulle vara en underbar pappa!

21. Vad gjorde ni senast när ni träffades? Han skulle jobba måndag eftermiddag så åt frukost ihop sen sa hej då.

22. Vad brukar han göra när han inte är med dig? Jobba, träna, spela tv spel och dator, umgås med vänner, osv.

23. Är du svartsjuk? Njae lite.

24. Har ni bråkat nån gång? Det har hänt men inget störe.

25. Har ni haft ett uppehåll i erat förhållande? Nix.

26. Hur länge har ni varit ifrån varandra längst? En månad men då va vi bara på G. Annars 12 dagar tror jag?

27. Vem håller i fjärkontrollen? Brukar inte se mycket på tv men båda använder den :P

28. Går ni ofta ut? Nae händer men ska ut nästa fredag :D

29. Har ni samma musiksmak? Inte direkt.

30. Stöttar han dig med dina drömma och mål? ABSOLUT!

31. Har han någon fobi? Aa han gillar inte clowner och porslinsdockor.

32. Gillar han sport? Nae inte så mycket.

33. Är han djurvän? Yes

34. Kan han sjunga? Nej ;)

35.  Spelar han något instrument? Nej.

36. Kan han laga mat? Ja han gör god mat :)

37. Är han envis? Jag är värst!

38. Tycker han om att resa? Ja då.

39. Vad är det sötaste som han sa sist? Allt är ju söt men han säger varje dag att han älskar mig, att jag är underbar och att jag ska veta att han alltid finns där för mig.


Ni ser jag är lyckligt lottad med kärlek :D


Jag som lekt med Jonas hår;)







Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja det är jättegott!

2010-01-21 @ 13:53:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0