I lost my place

Nu är det kväller och Natta åkte hem för ett tag sen, vart ett snabbis tur på stan innan vi åkte hem till mig. Är så grymt sugen på att bara köpa massa fint, något jag aldrig gör. Kanske borde bara gå på stan imorgon och köpa allt fint jag hittar och sedan ta och rensa ut garderoben och ta bort allt gammalt jag har? Jag vill ju vara snygga  och fräsch, men svårt när man är trött på alla kläder och inte har mycket nytt, så om jag köper lite nu så kanske jag är extra snygg ett tag? :) Jag och natta har ialf ätit taco och suttit och pratat hur mycket som helst, det känns bra :)


Men börjar få ont i huvudet nu och må lite små illa, antaligen migärn jag håller på att få. Borde stänga av datorn och sätta på tvn eller kolla film men väntar svar från en kompis och måste få reda på det innan jag går och lägger mig. Ogillar när folk är så sega på att svara :/

Sitter ialf och lyssnar på den här låten nu och den är så bra! :)



Kommentarer
Postat av: Madde

Ja det är supermysigt,särskilt när snön vräker ner utanför fönstret! :)



Åh jag älskar den här låten,så himla underbar. Gud vad många år sen jag hörde den. Kul att få minnas tillbaka lite!



Kram /M

2010-01-27 @ 21:49:18
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Julia ♥

okej, inge kul alls :/

2010-01-27 @ 21:55:12
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0