Fynd

Japp idag på stan hitta jag fynd, köpte grejor som aldrig för. Nej ni förstår jag köper inte äns grejor till mig själv en gång i månden knappt, sist va mellandgsrean men innan det va de typ oktober, september och då på presentkort som jag hade. Men nu hade jag sparade pengar som jag valde att göra av med. Skriver prisern för att ni ska förstå hur bra fynd jag faktiskt gjorde!

De stora guldiga örhängena är från H.M och kostade 19,50 kr. De andra två är från ur och penn och fick båda för 40 kr.




Oj bilden är värdelös men orkar inte ta en ny, ni ser ju att det är något ialf :)





Kläning från kapphal, aldrig handlat där förut:S Men kostade 99 kr




Också en kläning från kapphal som kostade 99 kr.





Linne från Bik book 99 kr.





Alla armband från åhlens där jag heller aldrig handlar, alla för 100 kr ( tror jag, det va kan va mindre)


Kapphal gick jag bara in på för att jag hört att de har fina smycken där så hitta bara kläningarna slumpmässigt och åhlens gick jag in på för jag skulle möta upp Steffi där så va också bara en slump att jag hitta dem.

Jag borde faktiskt börja kolla alla affärer och inte bara den "vanligaste";)



Sitter och hostar nu och är jätte trött ska försöka, packa lite eftersom jag ska vara i motala hela helgen och så ta ett varmt bad eller så blir det att packa imorgon sånt som märks :)

Kommentarer
Postat av: It´s you and me baby !

Meeen :( Hoppas du blir bättre snart då !

2010-01-28 @ 22:49:11
URL: http://itsyouandme.blogg.se/
Postat av: allie

fina smycken:)

2010-01-29 @ 14:01:01
URL: http://alexandrastil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0