Är det dags för party eller?

Klockan är snart halv två och jag börjar prata party, men det är för att jag måste äta något snart och vid tre ska jag ta bussen till resecetrum och innan dess ska jag sätta på mig kläder och sminka mig. Sen ska jag hem till Steffi där jag ska locka håret och så blir det att äta lite där med, kan vara bra för mig att äta då jag nästan inte ätit mer en ett mål om dagen den här veckan! Sen vid 17:20 tar vi tåget till resecetrum där vi sedan tar bussen till motala. Tar ju en timma att åka den och sedan får vi skjuts från stationen hem till Nina, min vän som fyllde 22 i måndags och som nu ska ha fest. Ja ett himla farande, det är därför jag måste börja fixa iodning allt så tidigt.

Men som får säga som min vän Niklas sa : Man ska inte stressa på fredagar!

Men ialf så vet jag inte när nästa inlägg kommer, vill inte sitta vid datorn massa i helgen och det brukar jag inte äns göra. Ska vara med killen på lördag och söndag så får se helt enkelt, får väl bjuda på bildern från helgen sen :)


Vad ska ni göra i helgen? :)

Här från föra året, är nog faktiskt nästan exakt ett år sen? Jo för ett år sen vid den här tiden va ju jag och Steffi och praktisera i Irland och där har jag även lite lockigt hår:)



Kommentarer
Postat av: Julia [ Fotobloggen ] ♥

ja kanske det.

jag bor i Eslöv:)

2010-01-29 @ 19:33:18
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Postat av: It´s you and me baby ! Roliga tävlingar pågår hos mig nu :)

Okej :) Hoppas du har en fin kväll :)

2010-01-29 @ 21:05:45
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0