Allt kan vända

Idag när jag skulle till skolan va först min buss in till stan försenad med några minuter och sen när jag kom in till stan kom inte bussen som jag tar till skolan så kom ditt 14:00 fast jag igentligen börjar 13:40. Så står det på dörren att vi ska vara i stan vid ett ställe som heter ungdomenshus klockan 14. Visste inte vart det låg eftersom jag knappt har något lokalsinne så gick fort in till stan och höll på att halka några gånger. Ringde paknikslaget mamma och hon va inte säker på vart det låg så yra runt och fråga på ett ställe men de visste inte, men tillslut hitta jag det och det första jag sa nör jag kom in va. FAN jag hitta er inte har letat som en tok och alla skrattar åt mig för att jag såg nog ganska arg ut så svärde jag lite med åt bussen och min lärare tyckte synd om mig då och tyckte att det var bra att jag kom ialf. Fick prova att måla med akvarell, va väl inte så jätte kul men slappt och efter det vart jag på bra humör för då träffa jag Beccy på stan. Jag köpte lite pressenter sen åkte vi hem till mig och åt och så har vi suttit och snackat i flera timmar. Tyvär va hon tvungen att åka hem vid halv 10 eftersom hon bor på landet och sista bussen går vid 10. Men haft en jätte trevlig kväll och nu har killen slutat jobba så snart kommer han hit och myser.

Har ni andra haft en trevlig kväll och vad har ni gjort? :)


Slänger in en bild på mig med som är tagen för liter mer än en månad sen!




Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Jo, det är det ju.

Jag tar det lugnt ikväll.

Ska strax krypa ner i badet. =)

Själv då??

2010-01-22 @ 22:26:57
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Madde

tack detsamma tjejen! Hoppas du får sova gott i natt. Kram /M

2010-01-22 @ 23:12:11
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Jeanette Lindvall - FOTOBLOGGEN

sv. ne precis..håller med



sov sött

Kram

2010-01-23 @ 01:18:53
URL: http://www.sunstreet21.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0