My best friend's girl.

Ja jag sa ju att det skulle komma ett inlägg senare med vilka filmer jag såg i torsdags med bagarn och här är en av dom!


Handling: Tank har ett extra jobb och det går ut på att killar kontaktar Tank när de vill att tillbaka sina ex som de varit svin mot. Tanks uppgift är att va väre en värst och få de här tjejerna att inse att deras ex inte var så dåliga trorts allt. Han ska alltså få dem att vilja gå tillbaka till sitt ex. Men nu står Tank för det ultimata testet av vänskap när hans bästa kompis ber han att bjuda ut sitt ex Alexis på en riktigt dålig date för att hon ska inse hur bra hennes ex egentligen är och frågan är hur det nu går?

( Jag hitta ingen bra information om filmen så drog en egen sammanfattning om handlingen)

Mitt betyg: Den här fick mig att skratta ett flertal gånger, den är rolig, knäpp och fin. En riktig komedi, men ibland kanske den blir lite små löjlig men jag är lätt road så därför får den 5/5

Något ni kanske borde ta och se i helgen?

Jag är ganska trött somna runt halv två i natt och varit vaken nu sen kvart över sex. Nina är på sin kurs och kommer hem vid 12:30 men jag kan inte somna om nu när jag väl blev väkt av att Nina gick upp. Ja jag är lätt väkt! Får se om jag ger ett nytt försök eller om jag kollar en film kanske?

Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Det finns ju så många vägar att gå i dagens samhälle också vilket gör att man kan tänka alldeles för mycket. Men vad gör du just nu då, pluggar?



Vad vill du bli i framtiden då? :)

2010-02-19 @ 09:43:22
URL: http://slipsens.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

oj men hur kommer det sig att du inte gillar ormarna då? ..jag hatar fullkomligt grodor XD

Va gärna med i min tävling förresten om du är intresserad av att vina 5 par valfria örhängen:D

2010-02-20 @ 08:56:59
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0