Klantigt!

Imorse satt jag och skrev ett inlägg om gårdagen och om vad som skulle ske idag, men smart som jag är ser jag att klockan är mycket och jag skulle med en buss så stänger ner fönstret utan att ha puplicerat det eller sparat!
Men nu skriver jag ialf! :)


Igår så fixa jag ialf lite viktiga saker, efter det simma jag en stund och det va skönt. Sen bar det av till Mjölby för att träffa Bagarn ( Mattias som han heter egentligen) Han lagade mat åt mig, nudlar med championer, kyckling och en god sås! Rekomenderas. Sen satt vi och snacka och kollade på två filmer, vilka filmer det var och vad jag tyckte om dem kommer någon gång senare i ett inlägg.

Idag har jag varit på praktik och nu är jag i Motala hemma hos Nina. Vet inte vad vi ska göra ikväll men blir nog att sitta och snacka,kolla film och kanske träffa någon? Är ledig imorgon också så ska vara här då med. Lördag och söndag kommer till tillbringas hos Jonas. Så får se när jag skriver nästa gång :)


Ha en bra kväll ♥

Kommentarer
Postat av: eee

okej ! fixar. tack så mkt :D<3

2010-02-18 @ 21:03:29
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0