Jag älskar min hund <3

Måste visa lite fina bilder på min Sandy, hon är verkligen en jätte fin hund. Hon uppskattar en så mycket och hon tröstar om man är ledsen. Men hon kan dock vara jobbig och bråka med en som att stå och skälla utanför dörren  sen när man öppnar så kollar hon bara in sen går hon. Eller när hon kommer och lägger massa av sina leksaker under min säng. Hon brukar även gå fram och rapa mig i ansiktet ibland om hon inte får som hon vill. Men jag älskar henne väldigt mycket!

April 05.




Februari 05.





Ligga på kudden gör hon varje morgon :)




Juli 09.



Januari 06.  Jag på bilden :)




Januari 07, att sitta i mitt knät som en bebis gillar hon för det mesta :)




Vi har kul ihop! Maj 08.




Sandy va julfin 07.



Sen så älskar hon ju att åka bil med ;)






Har så många fina bilder på hunden! Får väl visa mer någon annan gång kanske. Alla måste ju ändå tycka att hon är söt! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Owh tack! vad glad jag blev av kommentaren!

Det är verkligen en helt underbar kännsla och även om man ibland undrar om det verkligen är rätt så kan man inte tänka sig hur det skulle vara om de tog slut. Men man måste kunna bråka och tvivla för det är de som gör banden mellan än starkare :)!



Supersöööt hund förresten!<3

2010-02-02 @ 20:46:14
URL: http://sagoliikt.blogg.se/
Postat av: Emmelist

sööööt :D

2010-02-02 @ 21:26:02
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

naaaaw vilken snutt

2010-02-03 @ 23:44:54
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0