Filmer på youtube

Jag vet att jag inte skriver så ofta nu, har jag aldrig gjort förut heller egentligen. Förutom en vecka då jag skrev typ två inlägg per dag. Ser att det kommer lite upp och ner med besökare men har ju bara mig själv att skylla!
Tänkte ialf rekomendera en sak som jag tycker är bra!

För några månader sen hittade jag aird bud world pup movie och det var hela den filmen, såg också att det fanns fler air bud filmer! Dock pratar de på engelska men det gick bra för min del ändå. Sen har jag hittat massa filmer skapade av disney. Såg filmen boys and girls och någon annan film som jag inte minns namnet på för några månader sen. Efter jag sätt dem blev det inte av att se, men nu kollade jag runt lite och hittade filmer som inte var från disney, men jag gillar disney filmer så kommer kolla på dem jag hittar tror jag. Kul är det ialf :) För att hitta dem kan ni klicka här. Eller söka på full movies disney. De som inte är från disney har jag inte kollat upp en så vågar inte säga något om dem, men kolla här, så kanske det finns någon som ni kan se :)

Kommentarer
Postat av: Patrik

sv; den var skitbra! :)

2010-02-08 @ 21:38:07
URL: http://jagputte.blogg.se/
Postat av: It´s you and me baby ! - Roliga tävlingar pågår hos mig nu:)

Okej :) Ursäkta för sent svar, varit på resande fot så inte kunnat blogga & så.. Men nu är jag tillbaka :) Allt bra med dig ? :)

2010-02-09 @ 19:21:31
URL: http://itsyouandme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0